Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS til privat udlejning

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej "Aminoer"

Jeg driver lidt privat sommerhusudlejning ved siden af min normale forretning - og er i den forbindelse på "jagt" efter et godt - og gerne gratis :-) - CMS system, som både kan håndtere noget kalender, booking og måske noget flash-præsentation.

Derudover skal det gerne være "bygget" til at håndtere både Google reklamer samt diverse banner-ads.

Er der nogen der kan give et godt tip ?

mvh.

Ingemann

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:05
Kan ikke anbefale et bestemt da jeg ikke kender dem godt.

Men god side er altid www.opensourcecms.com hvor du har mulighed for at teste dem uden at skulle sætte dem op selv.
Fra Viborg
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 13:07

Peter Tidemand

Enlig-far.dk Det største fællesskab for danske fædre

Fra Ribe
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 13:54
Jeg vil da gerne give dig et tip om Joomla (http://www.joomla.org/), hvortil der meget gerne skulle findes de moduler/komponenter du eftersprøger. Hvis du skulle få brug for bistand i forbindelse med Joomla, er du selvfølgelig altid meget velkommen til at kontakte mig..

InetActive
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:56
Du skal da være velkommen til at skrive til os hvis du ikke finder noget brugbart i skoven af open source løsninger.

Du kunne måske også kigge på Typo3, det har jeg hørt en del gode ting om.

Peder

Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:02
Tak for jeres svar - jeg har været rundt på nettet og og tjekke jeres input - og der er helt sikkert noget at arbejde videre med.....

Men der var måske en lettere løsning

Ville det være useriøst at tilbyde 1 til 2 ugers ferie i alletiders sommerhus - mod at få en fuld hjemmeside, hvor jeg selv leverer grafikken ? - Og hvor jeg efterfølgende selv varetager tilretning og redigering ?

mvh.

Ingemann

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:08
Ingeman: Det lyder som et attraktivt tilbud afh. af kvaliteten af sommerhuset osv :) Du må meget gerne give mig en mail på mail@mc-solutions.dk , det der er jeg ihvertfald intresseret i :)
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 23:04
Hej

Alt efter forventninger til systemet og kvaliteten af sommerhuset, kunne det da være jeg var interesseret i at hjælpe :)
Du kan skrive mig en privat besked med lidt mere info? ... eller bare her i tråden.

www.nfdesign.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)