Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så sælg mig dog noget!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Lars det kan jeg godt give dig lidt ret i.

Var i Bilka hvor der stod en lokal forhandler og der havde været en konkurrence i Bilka reklame blad. Man da man gik over til bilen var der ingen interesse fra sælgeren til at rejse sig fra en samtale med en dame som fik kys så enten var det elskerinden eller konen. Skrev til hans salgschef. Svaret var tilbage at det var noget importørens havde lavet af aftale med Bilka så de skulle da lige tage det om på næste salgsmøde hvad formålet var med at stå der. I ugen har jeg der et par gange med samme resultat ingen interessant for at tale med kunderne som kom forbi.

Når ikke en gang salgschefen ved hvad formålet med at stå i Bilka er. Så kan jeg godt forstå at sælgerne heller forstår det.

Men jeg regner med importørens formål med at betale i dyre domme for dette var at få solgt biler. Men det er måske det forkerte formål.

Men der findes da bilforhandler som vil sælge biler. Og det er jo nok mange gange derfor at man går til denne sælger næste gang man skal købe bil.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:02

Bestemt ikke Louise, jeg bliver irriteret når de er for aggresive i deres approach.. Især da jeg selv har en mill af de salgskurser som  man kan se de prøver af på mig. 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 13:14

Vi var en gang i en møberlbiks for at se på sofaer. Meddelte helt klart sælger at vi ville gå og se på udstillingen i fred og ro. Men fjolset var konstant i hælene på os, med bemærkninger til alt og intet. Med andre ord: pisseirriterende.

Fint at man bliver kontaktet når man kommer ind i biksen, men når man meddeler at man vil have ro til at se sig omkring, så "pis af" indtil vi har behov for hjælp; Tak

Og skulle sælger i mellemtiden have fået kløerne i andre kunder, må man enten vente til han bliver ledig igen, eller gå et andet sted hen og handle!

Det handler i bund og grund om gensidig respekt.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 17:12

Ja hvis man ikke ønsker hjælp så hold afstand..

Men hvem kender ikke det man lige har et lille spørgsmål... (Hvor stå kaffen) og så tager det længere tid at finde en at spørge end det gør at lede hele butikken igennem efter kaffen. Hvis man så møder en så er det en som ikke ved hvad kaffe er eller også får man en retning, (kaffen er lige ved siden af kaffe filer over på den lange reol.) 

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)