Ja Lars det kan jeg godt give dig lidt ret i. Var i Bilka hvor der stod en lokal forhandler og der havde været en konkurrence i Bilka reklame blad. Man da man gik over til bilen var der ingen interesse fra sælgeren til at rejse sig fra en samtale med en dame som fik kys så enten var det elskerinden eller konen. Skrev til hans salgschef. Svaret var tilbage at det var noget importørens havde lavet af aftale med Bilka så de skulle da lige tage det om på næste salgsmøde hvad formålet var med at stå der. I ugen har jeg der et par gange med samme resultat ingen interessant for at tale med kunderne som kom forbi. Når ikke en gang salgschefen ved hvad formålet med at stå i Bilka er. Så kan jeg godt forstå at sælgerne heller forstår det. Men jeg regner med importørens formål med at betale i dyre domme for dette var at få solgt biler. Men det er måske det forkerte formål. Men der findes da bilforhandler som vil sælge biler. Og det er jo nok mange gange derfor at man går til denne sælger næste gang man skal købe bil. |
Bestemt ikke Louise, jeg bliver irriteret når de er for aggresive i deres approach.. Især da jeg selv har en mill af de salgskurser som man kan se de prøver af på mig.