så skulle i prøve at ta en tur i elgiganten..
jeg skulle en dag købe en bærbar pc sammen med en ven som ikke kunne vente, det skulle være nu..
så vi tog i elgiganten, der var måske 5 kunder i hele butiken, uheldigvis var der en som snakkede med sælgeren i edb afd.
kunden viste ikke rigtig om han skulle købe noget og de snakkede om farver.. sælgeren ville ikke slippe ham..
vi havde ikke brug for hjælp og havde fundet den bærbar vi ville købe.. men intet er hyldevare i elgiganten, så vi var nød til at snakke med en sælger for at få lov til at købe, da kunde sælger talte med om ingenting, spurgte jeg sælger.. må vi få lov til at købe 1 stk af den her bærbar.. vi fik at vide vi måtte vente til han var færdig med kunden... som han talte med om ingenting og gerne ville sælge en dyre vare end kunden ønskede.. jeg sagde igen til sælge (lidt i sjov) må vi ikke få lov til at købe bare deeenne her og rørte ved den bærbare vi gerne ville ha...
sælge svare surt igen vi måtte vente.. det hele endte med vi gik uden at købe noget. godt sure, jeg er sikker på dan anden kunde heller ikke købte noget og ville hjem og tænke over om han ville købe noget...
efter denne oplevelse sammen med at køre forgæves der til for at købe en helt alm vare som de ikke har flere af fordi de har valgt at sætte den 100 kr ned i pris (stadig billigere på nettet) køber jeg aldrig noget der mere, skal jeg købe bestiller jeg det i deres net butik, da jeg ikke vil være til grin
Godt gået Elgiganten :-)