Hej Aminoer. Jeg har for ca. 2½ måned siden startet en hjemmeside, som jeg har kaldt for; Citatsamling.dk. På siden kan man lave en brugere og sjovt nok poste alle mulige citater. Til det har jeg et par spørgsmål. Hvad synes I om siden, og hvad kan jeg gøre bedre? Hvordan kan jeg øge min chance for at få flere brugere eller bare i det hele taget flere besøgene? f.eks vil jeg gerne have, at min side skal dukke frem når man søger citater på google. Den kommer kun frem når man søger citatsamling, eller citater som er blevet postet så siden. Hvis jeg skulle tjene penge på siden, hvad skal jeg så starte med at gøre? Og til allersidst: Hvordan fungere rettighederne og lovene om citater. Med andre ord hvad skal jeg gøre for ikke at havne i spjældet? Tak Aminoer! |
Hvorfor står der "Askit" i stedet for "Citatsamling.dk" foroven ??
Jeg syntes der mangler nogle billeder eller et eller andet - Lav nogle "kasser" med udvalgte citater på forsiden. Opdel i danske og udenlanske citater. Siden er ikke tiltalende for mig, den fanger mig ikke, men kan ikke lige sige hvad det er
Håber du kan bruge det til noget
vh
Peter