Artiklen skal være på 800 ord, og 100% unik. Du må selvfølgelig gerne hente inspiration på andre sider - men du skal selv skrive artiklen. Har lige modtaget 2 artikler fra en Amino-dreng, der var 100% kopieret fra nettet. Finder jeg ud af dette, er der selvfølgelig ingen betaling.
I får 125 kr for det.. Ikke en prangende løn - men hvis du alligevel sidder lørdag eftermiddag og ikke laver noget.
Artiklen skal være på 800 ord, og 100% unik. Du må selvfølgelig gerne hente inspiration på andre sider - men du skal selv skrive artiklen. Har lige modtaget 2 artikler fra en Amino-dreng, der var 100% kopieret fra nettet. Finder jeg ud af dette, er der selvfølgelig ingen betaling.
I får 125 kr for det.. Ikke en prangende løn - men hvis du alligevel sidder lørdag eftermiddag og ikke laver noget.
- Christian
Prøv Fiverr.com . Super godt sted, og hvis du prøver at skrive en mail til nogle stykker af dem først og fortæller at det haster, kan du helt sikkert finde en der kan hjælpe - og hurtigt. Og det koster kun 5$, ca 28kr. :)
Det virker som om, at du ofte har brug for tekster, så hvorfor ikke tilknytte en fast skribent?
Smid mig evt. en PB eller tjek min tråd om emnet her. Har ikke selv tid til den her slags opgaver, men har en super skarp skribent tilknyttet, der vil kunne tage hånd om dine artikler :)