Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en total køreklar Wordpress blog på under en uge - fra 500,-

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Aminoer. Sidste gang da jeg udgav en debat om Wordpress (2 måneder siden) fik jeg meget at lave, og derfor har jeg nu tænkt mig at gå helt ind i det. Derfor skal jeg bruge nogle flere referencer, og derfor tilbyder jeg en total køreklar Wordpress blog fra 500,-.

Det får du for KUN 500,-.

- Opsætning af Wordpress på dit domæne (hvis du ikke har opsat det)
- Installation af standard design (fra Wordpress.org -> Themes)
- Installation af op til 5 plugins (Jeg giver mine erfaringer om Plugins, og vi finder i fællesskab de bedst egnede til din blog)
- Simpelt logo (jeg har en genial aftale i hus med en kinesisk grafiker)
- Basal søgemaskineoptimering (jeg vil fortælle dig lidt om det, samt give dig gode links til at lære mere om det)
- Opsætning af Widgets (Jeg deler mine erfaringer, og vi finder sammen de bedst egnede til din blog)
- Vi vil sammen gennemgå siden til sidst, og finde ud af hvad der yderligere skal ændres
- Du vil få forklaret hvordan man ændrer de mest basale ting, samt få et par gode links til artikler/blog indlæg.
- Du må stille alle de spørgsmål du vil

Pakken ovenover er for en blog, som sagtens kan fungere. Hvis du derimod vil have den mere luksuriøs, så kan du vælge følgende ting ekstra - mod betaling.

- Valgfrit premium design fra WooThemes.com - 250,-
- Valgfrit premium design fra Elegantthemes.com - 150,-
- Opsætning af Google Analytics/Livecounter (besøgstællere) - 100,-.
- Køb af domæne hos Meebox eller Mlhosting, samt laves alt det der skal til - 200,-

Ønskes der andre ændringer så kan vi altid aftale en individuel pris.

Leveringen er altid indenfor en uge, og hvis det ikke overholdes slår vi 10-30 procent af prisen, al afhængig af leveringstiden. Hele beløbet (500 eller mere) skal betales på forhånd, da jeg skal bruge mange timer på det.
For at se referencer så se mine egne blogs: Pengetjen.dk, Pcsmart.dk, Bladsiden.dk, Ungaffiliate.dk, m.v. 

Har du spørgsmål så skriv endelig en privat besked, eller spørg herunder. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)