Hvem kan hjælpe mig med en simpel e-handelsløsning med kun ét produkt? Produktet er et nicheprodukt indenfor forbrugerelektronik. Jeg har brug for hjælp til følgende: - At blive godkendt hos PBS Dankort (kan nok selv det meste her) - Grafisk design på siden (jeg kan selv levere teksten) - Opsætning/integration af dankortløsningen på server Jeg har selv adgang til en server på et datacenter i USA, men jeg ved ikke om der skal installeres speciel software/certifikater o.lign. - det skal jeg have hjælp til. Grunden til, at jeg ikke bare vælger en løsning hos Dandomain el. lignende er, at jeg forventer at skulle lave flere løsninger fremover med selvstændigt domæne og produkter - jeg vil bruge dette eksempel til at komme igang. Og for lige at være klar i spyttet - når jeg siger "hjælp" så mener jeg ikke gratis hjælp, jeg vil gerne betale for det :-) Hvis du kan hjælpe med opgaven så post eller PM mig med dine kontaktoplysninger og gerne med en prisidé om, hvad det cirka vil koste at sætte mig igang med ovenstående, så tager vi den derfra. Lavpris |
Kan du opsætte en e-handel med 1 produkt?
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Jeg har fået i alt fem svar på denne her og har talt med et par af jer. Jeg er nu kommet lidt videre og situationen er den, at jeg har valgt at få løsningen hostet på en dansk server hos pil.dk, og jeg kommer til at bruge Quickpay som gateway. Jeg laver også selv min ansøgning til PBS. Jeg har fortsat brug for hjælp til design og integration til Quickpay. Det jeg er mest i tvivl om nu, er selve designet. Jeg har i anden forbindelse god erfaring med at sælge på Internettet fra en simpel side næsten uden navigation, kun med fokus på salgscopy, information og "call to action" til sidst. Men hvis jeg tilføjer flere produkter senere vil det måske være smartere med en form for shopping cart, hvis det altså er muligt at få designet til at ligne et 1-product landingpage til at begynde med. Jeg ved ikke om det helt giver mening, men jeg kontakter i hver fald alle jer, som har henvendt sig, senest onsdag i denne uge... Lavpris |
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)