Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frisk pige på 17 år søger fritidsjob

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 17. May 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg er en ung pige på 17 ½ år, derfor er det en del svære at finde et job. Jeg selv bor i nærheden af Horsens, hvor jeg næste skoleår skal begynde på HTX i Horsens. Jeg har kigget rundt på nettet, men mange af siderne søger kun efter yngre medarbejder. Jeg har dog ikke søgt nogle steder. 'Efter jeg havde søgt i noget tid, faldt jeg over denne hjemmeside og tænkte, at det var en god start.

Jeg synes selv, at jeg har en del gode kompetencer. Fx er jeg meget åben, pligtopfyldende og ansvarsfuld. Jeg kan rigtig godt lide at arbejde med mennesker og mad. Så det ville være fedt, hvis I/du havde et job eller en hjemmeside inden for disse kriterier. Det ville være en stor hjælp. Jeg håber, du vil hjælpe. Smile  

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 21:06

Hej Kristina.

Hvorfor starter du ikke bare en affiliate hjemmeside.
Hvis du har meget viden indenfor fx. mad, kunne du jo begynde at skrive om det, når du har nok besøgende kan du sætte reklamer ind og tjene gode penge den vej. Hvis det er noget du har brug for hjælp til kan du skrive en mail til mig på itfit@hotmail.dk

Tilmeldt 17. May 12
Skrevet kl. 21:24

Wandal.dk:

Hej Kristina.

Hvorfor starter du ikke bare en affiliate hjemmeside.
Hvis du har meget viden indenfor fx. mad, kunne du jo begynde at skrive om det, når du har nok besøgende kan du sætte reklamer ind og tjene gode penge den vej. Hvis det er noget du har brug for hjælp til kan du skrive en mail til mig på itfit@hotmail.dk

Hej, Det kunne være en fed idé. Men jeg tror ikke, jeg har nok viden inden for dette område med mad, til at kunne starte en hjemmeside op. Jeg har kun viden fra skole og min egen viden. Til gengæld går jeg meget op i det og vil gerne have en uddannelse inden for det. Dog skal jeg først have en HTX uddannelse.

Tilmeldt 17. May 12
Skrevet kl. 21:31

Hvis det er, hvordan starter man så et affiliate hjemmeside op?

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 21:34

Du behøver skam slet ikke at være ekspert for at tjene penge på affiliate. Selvfølgelig er det ikke nogen ulempe, hvis der er et område, som du ved helt vildt meget om. Men du kan sagtens gå i gang alligevel.

Der er skrevet en del små e-bøger om det, som du kan få gratis, hvis du tilmelder dig et nyhedsbrev på en e-mail.

F.eks. her. http://denniskjaergaard.com/

Jeg synes, at du skal kaste dig ud i det, hvis du alligevel ikke har et job, så skader det jo ikke :D

Men held og lykke med jobsøgningen. Jeg håber ,at du finder et job.

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 21:37

Du skal bruge et affiliate netværk. Her anbefaler jeg partner-ads da du er under 18 år. Inden det skal du have lavet en hjemmeside. Der anbefaler jeg dig at købe et webhotel hos meebox.net, og derefter installere wordpress hvilket er ret nemt da det ligger i deres 1 click install. Derefter skal du igang med at designe, til dette tilbyder jeg pt. at designe gratis for folk fra Amino. Når siden er designet skal du bare igang med at tilføje indhold, og sætte reklamer ind.

Andet du er i tvivl om?

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 22:57

Hej Kristina0712

Kan du ikke uddybe dine kompetencer lidt mere. Hvad er du god til? (udover mennesker og mad)

Kan du skrive gode tekster (SEO), er du grammatisk god (korrekturlæsning) Er du vilje-stærk (Affiliate), er du god til at sælge (freelance/telefonsælger/sælger) har du en forfatter gemt i dig (e-bog), er du 100% selvstændig (webshop), har du en stor personlighed (blogger) - eller vil du gerne bare møde på et konto i 10-14 timer om ugen og udføre "slave arbejde" (red: lave kaffe, sende post osv.). 

Blev skrevet med et smil på læberne og kun med interesse for hvor dine kompetencer er Smile

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Tilmeldt 17. May 12
Skrevet kl. 20:03

Da, jeg ikke er så gammel endnu, har jeg ikke så meget erfaring inden for så mange ting. Lige de ting, som du har skrevet; er måske ikke mine stærkeste sider... Men det kunne være fedt, at udvikle sig igennem sit arbejde.

Det jeg virkelig brænder for, er at udvikle mig og blive mere erfaren. Hvis jeg får en opgave, der skal løses. Bruger jeg kræfter på det, så det bliver perfekt. (så godt, som jeg kan gøre det). Men det med at sidde ved kassen, er ikke lige min kop kaffe (Ens udvikling står næsten standby). Selvfølgelig får du viden om, hvordan et kasseapparat virker..... men hvad mere... gode relationer.

Min passion er at hjælpe andre. Det er selvfølgelig meget bredt. Men lige hvad mine kompetencer angår, ved jeg ikke lige. Jeg kan godt lide at udfordre mig selv, og det jeg mest har gjort i er mad (bikse noget sammen, og se hvad det bliver til). Jeg vil sige, jeg er selvstændig, og finder det behageligt at arbejde alene. Men også sammen med et team. 

Men hvad er det lige præsis du søger eller tænker på?          

Tilmeldt 17. May 12
Skrevet kl. 20:25

Kan man ikke få et webhotel gratis?? Eller er det umuligt? 

Hvis det er jeg starter en hjemmeside op, så forstår jeg ikke helt, hvordan jeg kan tjene penge på det? Jeg ved at det er på annoncer, men hvordan kommer det til at ske??

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:49

Hvad med at starte en modeblog? :-)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)