Jeg kender godt DBA, der er virkelig god respons, næsten for god, for hvordan sorterer man i de mange tlf opkald, når man gerne vil finde en god lejer man kan have tillid til ?
De henvendelser jeg fik, skrev jeg ned på et papir. I telefonen udspurgte jeg lidt om hvem de var og hvorfor de søgte lejlighed osv. Jeg holdte så en "åbenhus" dag eller hvad man kalder det, hvor de kunne komme forbi med ½ times mellemrum og se lejligheden, så fik jeg mulighed for at lure dem af og vælge en lejer. I mit tilfælde ringede jeg til 3, der kunne komme og se lejligheden. Og gjorde det selvfølgelig klart at jeg ville udvælge en lejer.
Men ja, du har ret, det kan godt være svært at skelne mellem gode og dårlige lejere. Men nu har jeg haft min lejet ud til 3 forskellige so far og det går egentlig meget godt.
Hej Finn. Jeg leder efter en lejlighed omkring København da jeg skal studere på CBS til sommer. Du kan kontakte mig på salomonsen4@hotmail.com. Jeg håber på at høre fra dig.
Finn startede tråden i maj måned 2012...? Og du skriver "jeg ved ikke hvor mange" måneder senere, og spørger om lejligheden stadig er ledig? "10 måneder"...
- Det var da lige optimistisk nok, synes du ikke? :)
Jeg anbefaler at du prøver med DBA.dk - Der bør du kunne finde noget du måske kan bruge...?