|
Hej Aminoer Jeg er bosiddende i Kroatien hvor Internetet vel er en 4-6 aar efter Danmark, idag er der ca 1.5 mio bruger (ud af befolking på 4.4. mio) tendens stigende, der hvor det specielt halter i forhold til DK er paa 2 omraader 1. Kun ca 150.000-170.000 bredbåndskunder hvor af de fleste er firmaer. 2. E-commerce hvilket er i sine absolutte barnesko med få mio årlig omsætning. Med et status qou som dette, er det indlysende at markedet kun kan gå en vej nemlig op. Jeg driver i forvejen 2 firmaer hernede, en tele virksomhed og et rejsebure, men kunne godt taenke at udvide forretning med internet sider / portaler, da jeg tror at market vi boome jo nærmere Kroatien kommer på optagelse i EU. Derfor vil jeg høre om der er nogle Amino som er frisk på at lave en form for Joint Venture, hvor vi tager en Proven concept fra Danmark og "kopierer" / tilpasser til market her. Jeg kan tilbyde følgende 1. Markedskendskab 2. Oversaettelse af side til Kroatisk 3. En hvis startkapital til f.eks Adwords etc Så hvis der er nogle ville være interesseret i relativ "nem" internationalisering af deres Site vil jeg meget gerne høre fra dig/jer Med venlig hilsen Morten Smalby |
Hejsa...
Spændende læsning.
Har selv 2 portaler som omhandler internet, bredbånds telefoni og mobiltelefoni. Den ene er færdig og er www.teleone.dk
Måske vi kunne finde ud af noget.
Mvh
Bliv gratis medlem