Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer koster penge

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja desværre Crying  

Har rigtig mange gode ideer med et godt potentiale. Jeg siger folk, som har kapitalen, og tør at satse. Men jeg vil også have en bid af kagen hehe, men mine ideer er fantastiske, hehe. Ja, det er de virkelig. Men mangler en person, som har pengene iorden, derfor jeg skriver her på Amino.Ved der er iværksættere herinde, som har pengene. Jeg vil bare meget gerne forelægge nogle af mine ideer for jer. Jeg kan garantere at nogle af mine ideer er nyskabende og vil give jer flere penge. Alt handler om penge, og derfor er er jeg villig til at dele mine ideer med jer.

Undskyld dette topic, det lyder sgu lidt for dårligt, men jeg vil gerne give jer en god mulighed for at investere jeres penge godt.

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:01

Vil du også acceptere at dele tabet på ideen?

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 11:14

gør ligesom mig, lev på en sten og brug al din kapital på at investere i ideen 

jeg er på SU, så der er ikke meget at gøre godt med, men hvis du brænder for det så...!

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 11:18

Er jeg den eneste der syntes det er mistænkeligt at du opretter en tråd, hvor du har 250.000 kr., for efterfølgende at forhøre dig om 'no cure - no pay' ansættelse, og nu søger du investorer til et projekt du vil lave?

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:28

Hehe det lyder lidt mystisk :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)