Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger linkpartnere

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer !

Jeg hedder Sune Kovshøj, og er marketings konsulent for Nymarksminde. Jeg forsøger at udvide vores netværk, og søger derfor link partnere.

Det går ud på at vi linke til hinandens side, eller at i kun linker til mig. Partnerskabet skal selvfølelig være gavnligt for begge partnere.

Hvis der er nogen der er interesseret, kan i svare her eller maile mig på: kovshoj@email.dk. I kan også se vores hjemmeside på www.nymarksminde.dk

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 09:38

Bare lige som en lille reminder, så er Google ikke glad for linkbytte Stick out tongue

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 10:27

Nej ved det godt :) men når kunderne klikker ind på ens sider så er den vel ?

Fra Vejle
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 99
Fra  KanKom Online Skrevet kl. 10:38

Hej Sune

Husk, at I kan oprette en gratis Bed and Breakfast annonce på BedandbreakfastDanmark.dk.
Det er i hvert fald et godt skridt på vejen til at skaffe flere udlejninger!

Vi har over 600 private B&B, hoteller og kroer i hele Danmark, samt nogle få i udlandet.
Her kan du se B&B i Nordøstjylland, som er det område, Nymarksminde hører ind under.

Ønsker I mere synlighed omkring jeres B&B-annonce, kan I med fordel opgradere til en betalingsannonce.
Det koster kun 399 kr. årligt (inkl. moms).
Her kan du læse mere om forskellen på en gratis B&B-annonce og en betalingsannonce:
http://www.bedandbreakfastdanmark.dk/gratis-abonnement.php

Jeg ønsker jer god udlejning :-)

Mvh. Jonas
BedandbreakfastDanmark.dk

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 29. Dec 11
Indlæg ialt: 42
Fra  2N Gulve Skrevet kl. 10:45

Hej Sune...

Jeg vil gerne dele link med dig så er det jo bare et spørgsmål om du gerne vil og hvad der skal stå ud fra dit link på min hjemme side? Min side er underopbyg så har bare lige nu en gratis wix side men er færdig med den nye side her om 12dage så kommer der en mere prof side op at køre. :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)