Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Joomla hjemmeside!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 53
Fra  CMSexperten Skrevet kl. 05:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Er der en sød Joomla ekspert der kan forklar mig hvorfor min side vises på 2 forskellige måder, når jeg bruger Firefox så ser siden ok ud, som den skal, men når jeg bruger Internet Explorer så ser den af helveds til, alt sidder skæv til venstre?

www.acs-stoke.co.uk

Mvh

Mustafa

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mustafa

Joomla er ikke problembarnet i dit tilfælde. Firefox og internet explorer, (samt andre browsere) læser indholdet af din side forskelligt, så dit template har brug for css filer, der tager højde for browser og versions forskelle. Hvis du ikke har css filer som tager sig af feks IE undtagelserne i dit template, forekommer sådanne fejl.

Præcis hvilken koder, der læses af firefox og ikke af IE, kan jeg ikke sige, uden at åbne op under motorhjelmen.

med venlig hilsen

Kenneth Lund

Fra Greve
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 53
Fra  CMSexperten Skrevet kl. 05:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Kenneth

Er det noget du har lyst og vilje til at fixe for mig, mode betaling selvfølgelig :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne kigge på det, og se om problemet er et jeg kan løse.

Send mig link til din backend og login info på info@zooweb.dk Så ser jeg på det.

mvh

Kenneth

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Gratisrabat.dk Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Et nemt lille trick kunne være at lave et Internet Explorer stylesheet, som kun læses af Internet Explorer. Derved kan du få firefox og internet explorer til at se ens ud, uden at lave en stor omvæltning i koden. Problemet skyldes at internet explorer og firefox ikke læser alle koder ens, og har forskellige padding/margin. Her er et link så du kan se hvordan:

http://css-tricks.com/how-to-create-an-ie-only-stylesheet/

Gratisrabat.dk - Nye og nyttige rabatkoder dagligt. Kom ind og få rabatter til netbutikker i hele Europa.

Fra København
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis din template er lavet ordenligt så ser den ens ud i alle browsere for som der nævnes tidligere så dannes der så "mini-templates" til explorer m.v.

Der vil aldrig være 100% overensstemmelse da browserne har forskellige måder at fortolke.

Det ligner et portalkøbt template - de kan have lidt problemer med disse ting som så lige skal kodes på plads.

Vi kigger gerne på det og giver dig et bud på hvordan du løser det helt præcist - uden forpligtelse.

Venligst

Alexander Ekberg

Escape Hosting

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)