Det jeg tænker, når jeg ser siden er, at det ser godt ud grafisk, men der er to ting, jeg straks bemærker: der mangler kontaktoplysninger, hvilket jeg synes er vigtigt for at få lyst til at give sin emailadresse ud, tilmeldingsformularen er ikke betryggende, dels fordi der står "der er fejl nedenfor", og dels fordi der står "untitled", hvilket får den til at virke ufærdig. Det er heller ikke en gængs formular, hvilket også kan have betydning. Håber det kan bruges :)
www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed
Mange tak for dit svar, det bekymre mig lidt at du får en fejlmelding samt at der står "untitled", hvor er det henne at det står? Ved du evt. hvilken browser at du bruger?
Jeg vil lige overveje at sætte kontaktoplysninger på, men da jeg ikke har et cvr. nr. endnu, ved jeg ikke, hvor stor en forskel det vil gøre?
Jeg bruger Explorer9. Jeg har taget et screendump af formularen, så du kan se, hvad jeg mener. Jeg synes nu ikke, det gør nogen forskel, om man har cvr.nr. eller ej mht. kontaktoplysninger. Et navn og en emailadresse kan hjælpe lidt :)
www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed
Jeg ser ikke nogen fejl (osx Chrome), som sådan, men ville nok foreslå, at placere konkurrencen øverst, da jeg tror flere ville være tilbøjelige til at tage handling der, end de ville ved de 20% på nyhedsbrev, i og med, at der stadig skal lægges penge ved de 20% :)
Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882" Smykker til mænd