Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min Akasse kvæler min motivation!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Bidault:

Jimmi :
Et ønske senarie ville jo være, at man kunne få A-kasse i 6 mdr til at opstarte sin egen virksomhed. Det ville helt sikkert skabe flere virksomheder og mere vækst, men sådan er det ikke desværre. Men ja man skal virkelig overveje det, når man skal starte selv ;-) 

Måske for den ledige, men næppe for konkurrenterne der selv har finansiret sin opstart. Alle den slags støtteordninger er dybt konkurrenceforvridende, men det er vist en anden diskussion :-)

Jeg synes heller ikke der skal være en støtteordning som sådan. Jeg mener bare der burde være et sikkerhedsnet ( til en vis grænse selvfølgelig) der gør at man nemmere turde "satse".

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 21:08

Allan..Ang konkurrenterne kan jeg ikke se det, for det er vel et spørgsmål om hvilke produkt man har og hvor godt det er?

Jeg står 100% inde for mine produkter og kommer der en ny konkurrentmarked så må jeg bare oppe mig og tilbyde noget bedre ;-) 

Jeg mener ikke det er konkurrenceforvridende på nogen måde, jeg syntes kun det er sundt med konkurrence ;-)

Vh Jimmi 

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 21:11

Lars...Siger heller ikke det burde være lige sådan, men det kunne da være rart at iværksætteri bliver mere anerkendt og der var nogle flee muligheder for hjælp end der er nu. F.eks 3 mdr momsfri til en start eller sådan noget (Eksemplet er IKKE gennemtænkt ;-)  

Vh Jimmi

Fra København
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 104
Fra  NEANEOS Skrevet kl. 21:15

Lars Nielsen:

Jeg er medlem af Ase.... og har været det i en hel del år! Det er særligt det jeg bliver ophidset over at de siger de er for selvstændige, og så kommer der ikke andet end advarsler fra dem når man går igang!

Det lyder da mærkeligt... har du ringet og skiftet fra almindelig A-kasse til selvstændig A-kasse?? Det kan også være at der er noget der er gået galt ved skiftet fra almindelig A-kasse til selvstændig A-kasse som kan være skyld alt det her? 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)