Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde et bookingsystem!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino-brugere :-)

Jeg har et spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe mig på vej til at få besvaret.
Jeg vil gerne "rent fiktivt" starte en online platform op, som tilbyder frisørsaloner at blive medlem mod betaling, her er det essentielle at min hjemmeside skal fungere som et kalendersystem, hvor frisøren kan skrive alle sine aftaler ind, men du, som privatkunde, kan også booke din frisørtid online, hvor røde tider er markeret som allerede booket og grønne tider er markeret som ledige og kan derfor bookes.

Jeg har ingen idé om sådan et system allerede findes og derfor kan købes eller om et almindeligt bookingsystem (som jeg ved findes, f.eks. www.supersaas.dk), kan købes og så kan man selv udvikle på det, så det bliver optimalt i forhold til min forretningsmodel.

Mange tak på forhånd.

Mvh
Mette

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 15:10
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:14

Det kunne sagtens være noget i den stil, Rasmus.
Men det står desværre stadig uklart for mig om det er muligt for mig at købe det system, videreudvikle på det og derfra tilbyde mine kunder det på min hjemmeside.

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 15:20

Vores Bookingsystem er ikke til salg.

Men vi er åbne overfor et samarbejde.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:25

Det er et rigtig smart system - og lige sådan jeg havde tænkt mig det i forretningsplan som jeg laver i skolen. Så det hele er på et fiktivt niveau.

Men tak for svar :-)

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 15:06

Hej Mette

Din ide er god, men der er allerede mange, der udbyder noget lignende. Prøv blot at google efter "frisør booking".

Der er en del frisører, der bruger SuperSaaS nye bookingsystem, det vi kalder en service kalender. Når du bruger denne kalender, kan du både styre forskellige online kalendere, ressourcer og sælge varer i din SuperSaaS butik. Den er du velkommen til at bruge.

Mvh

Holger

Fra Århus
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:26

Hej Mette

Du skal være velkommen til at sende mig en PM, hvis du har nogle spørgsmål, eller hvis der er noget jeg kan hjælpe med i forhold til din forretningsplan til projektet.

Mvh

Christian

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)