Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Girokort og Konto ???

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg skal igang med opstart af servicevirksomhed (vinduespolering/rengøring/haveservice)

Jeg vil derfor gerne have Girokort jeg kan smide i postkasser efter endt arbejde.

Kan alle lave girokort eller er det kun Danske Bank ?

Hvad skal jeg bruge for at få lavet Girokort, bare en bankkonto ?

Ser frem til at høre fra jer kloge hoveder

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:11

Sidste gang jeg fik dem lavet (7-8 år siden) der ordnede banken det for mig og tænkte ikke over pris eller om andre kunne give tilbud på det.

Men som sagt håber jeg nogen kan hjælpe :)

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:40

Alle banker kan lave en FI-konto til dig. Girokort er det kun Danske Bank der kan lave. Potato potato. Det burde ikke koste dig noget nævneværdigt - jeg mener vi gav 500 for at få oprettet kreditornummeret.

Tilmeldt 28. Sep 11
Skrevet kl. 13:40

Og ja den bliver bare koblet på en eksisterende bankkonto.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:50

Ved du iøvrigt og der er hindring ved RKI i forhold til at få lavet Girokort ?

Jeg betale forud for min ordre til banken, men om det er problem ved jeg ikke

Ved ikke om alle kan og vil betale direkte på et konto nr når vi snakker private kunder

Tilmeldt 28. Sep 11
Skrevet kl. 13:55

Kommer an på din bank - der er i hvertfald ikke noget per se der skulle gøre at du ikke kan få oprettet kreditornr. pga. rki.

Noget andet er at du skal være obs. på at en del af dine kunder nok ikke "får betalt" (det er nemt at smide indbetalingskort væk), og du har jo leveret ydelsen... Gør det eventuelt attraktivt for kunden at betale på anden måde (klippekort de betaler forud, og så måske en del billigere ? )

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:58

Ja jeg havde for 7-8 år siden samme service og der betalte folk med Girokort og faktisk få der ikke betalte.

Jeg har i forvejen tilbud om at kunden får hver 10. gang gratis for at fastholde kunder lidt :)

Problemet med anden slags betaling er at kunden sjældent er hjemme når vi kommer, men har du andre ideer hører jeg gerne :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)