Kan jeg vel godt sælge noget så harmløst som hjelme?
Nu er jeg ikke så sikker på den person der køber en hjelm syntes det blot er en harmløs ting hvis ulykken er ude, desuden er jeg sikker på de skal godkendes med bl.a CE osv.
Hvis du vil sælge hjelme=sikkerhed eller hvilket som helst andet produkt (som os, website) bør du sætte dig ind i det du sælge, så det ikke bare er ussel mammon der driver værket, men et ønske om give dine kunder en positiv oplevelse samt får et godt ry, så dine kunder kommer igen + anbefaler dig til deres netværk.
Undersøg markedet, lav en analyse af dine konkurrenter og deres produkter ; se deres forcer & svagheder, find ud af om det er en niche eller total service du skal yde, læg et budget, gi den en skalle.
Når du så har besluttet dig, køber du en shop hvor dine udgifter er begrænset, samt den månedlige ydelse er lav og du er i gang.
Din shop køber du naturligvis hos os til blot 3.900.- KR en gang for alle + 9.- KR pr. mdr og husk det er inkl. undervisning + efter service samt vi gerne giver gode råd og hvem ved, bliver en af dine leverandører til din shop.
Så fat mod, go for it - held og lykke med projektet.
Mvh
HH