Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lopply.com - ny handelsplatform til børnefamilier

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fellow aminoer!

Jeg har lige lanceret et nyt projekt, der hedder Lopply. Det er en handelsplatform til børnefamilier, vi vil gøre det let og enkelt at handle med andre børnefamilier i nærheden af én selv.

Vi har kørt med det live i snart en måned nu, vi er fuld i gang med at udvikle det videre, både platformsmæssigt men også PR, og vi har meget langt igen før vi er den komplette og simple platform vi gerne vil være.

Hvis du har børn og deres tøj, legetøj mv. er i gang med at fylde kælderen helt op, så join vores side, download vores iPhone app og begynd at sælg.
Og fortæl rigtig gerne videre til andre :-)

http://www.lopply.com


Hvis du har noget på hjerte, så skyd endelig løs!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

alle titler under de første mindste links var 100% ens lav alle undersider unikke med sine titler det kan give lidt ekstra klik.

google plus social medier har viste sig betyde en del i serp vis der kommer likes så start stille og roligt med det du kan bare start med logo på siden og opret en konto

kontakt siden kunne jeg ikke hvordan kontakter jeg jer per mail ? denne siden ville lave med jeres mail adresse , kontaktformular gerne både jeres cvr nummer vis haves og jeres telefon nummer det skaber mere troværdighed over din side.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Løgstrup
Tilmeldt 2. Apr 12
Indlæg ialt: 29
Fra  Hundevennen.dk Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart indtryk - flot side! Men savner lidt et billede af nogle børn...? I har en super god tekst der fortæller hvad i sælger - understøt det med et godt billede... Wink

http://www.hundevennen.dk/ 

~ uddannet dyrepasser tilbyder pasning af alle kæledyr, luftning af hunde samt salg af godbidder 

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael, 

Kan jeg få dig til at kontakte mig på en PM her på siden, da jeg ikke har ikke mulighed for gøre det omvendt.
Har et par spørgsmål omkring din hjemmeside, jeg håber du kan hjælpe mig med.

Med venlig hilsen,

Alexander

 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Jeg beklager de sene svar - jeg er i San Francisco og internettet har været ikke eksisterende. Nu er jeg imidlertid i Palo Alto, og her fungerer det perfekt ;-)

@Mikael Tak skal du have Mikael - gode pointer som jeg tager op med det samme. Vores about side er lige på trapperne også.
Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :
@Berit Tak Berit. Point taken. På sigt skal vi have tematiseret det endnu mere - tilmed "sæsoniseret".
Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

@Alexander Du er velkommen til at spørge her Alexander (hvis spørgsmålene kan klare det åbne fora) :-)

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Nilsson:
@Alexander Du er velkommen til at spørge her Alexander (hvis spørgsmålene kan klare det åbne fora) :-)


Jeg ser helst at det foregår udenfor det åbne fora. ;-)

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

No problem - skriv til michael.nilsson@lopply.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)