Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændring af "Checkout side" (ved kreditkort oplysninger) - ikke muligt?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Her kommer lige endnu et lækkert spørgsmål fra mig i håb om en klog person kan hjælpe mig.

Jeg har en omprogrammeret OsCommerce webshop og har Nets/PBS som betalingsgateway. Jeg har en "Baggrund" på min webshop eller hvad man kalder det og min shop i midten .. Lidt alla Amino har "hvid" baggrund ude i siderne. Mit spørgsmål lyder på om det kan passe, at det slet ikke er muligt at tilpasse "checkout" siden, der hvor mange indtaster kreditkort oplysningerne? For når kunderne lander der, ændre min baggrund sig nemlig til en grå kedelig farve, istedet for den samme som man ser på forsiden og alle de andre sider.

Er der nogen der har erfaring med dette? For i mit hoved, burde det da kunne lade sig gøre på en eller anden måde, for mange har da super flotte checkout sider?

mvh
Martin

Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:04

Hej Martin, det kan sagtens lade sig gøre

Michael

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 08:50

Jeg ved at du med Dandomain og ePay kan lave et integreret layout med deres relay-script (så du kan designe alt 100% selv).

Quickpay har også en mulighed for at designe lidt på betalingsvinduet, men det er noget begrænset.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 10:47

Hej Michael.

Mine programmøre siger at pbs/nets ikke tillader dette, da siden bliver implanteret i deres krypterede linie. Og dette er for sikkerhedens skyld at det ikke kan lade sig gøre at ændre den og tilføje grafik eller lign.

Mvh martin

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 10:49

Hej Elias.

Ja det ved jeg. Men står desværre i situationen at jeg har oscommerce og nets :-)

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 10:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin Jensen

Det kan sagtens lad sig gøre med Oscommerce og Nets, jeg tror bare du skal have fat i de rigtig fagfolk,.

Held og lykke! 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)