Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdens bedste WEBSHOP???

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvad synes du, hvilken webshop er den bedste i verden ??

Jeg syntes

1)  Magento shop      /php

2)  Prestashop         /php

3)  Oscommerce     /php

4) E-Handel med Umbraco      /windows

En Løsninge med Magento og integrationer til  e-conomic - Regnskabsprogram & Fakturering  er sku en god løsning til en fornufte pris

Hvad siger du hvilken webshop er den bedste i verden ??   

Mvh

/ Nikolas Didonis

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

www.seo-danmark.dk:

Hvad synes du, hvilken webshop er den bedste i verden ??

Jeg syntes

1)  Magento shop      /php

2)  Prestashop         /php

3)  Oscommerce     /php

4) E-Handel med Umbraco      /windows

En Løsninge med Magento og integrationer til  e-conomic - Regnskabsprogram & Fakturering  er sku en god løsning til en fornufte pris

Hvad siger du hvilken webshop er den bedste i verden ??   

Mvh

/ Nikolas Didonis

Synes det er et underligt spørgsmål. Det er hverken den ene eller anden anden (nødvendigvis). Det kommer jo an på mange forskellige parametre som man ikke kan tage højde for uden videre.

1. Hvilken branche er det til?
2. Hvor mange produkter er der?
3. Hvor mange penge bruges der på udvikling af funktionalitet?
4. Hvor mange penge bruges der på videreudvikling?

jeg kunne blive ved og ved ..

Derfor, jeg mener hverken det ene eller det anede system er bedre! Det kommer 100% an på hvem der står bag og hvilke midler de har at arbejde med.. + Hvad med skræddersyede systemer?  

Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:02
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

JA det kan man måske godt sige man magento har jo over 1 mil shops kørene 

1. Hvilken branche er det til?    det er jo webdesign   ??

2. Hvor mange produkter er der?   -->    magento og Prestashop   jeg ved det ikke men jeg vil tro de kan klare mere end 100.000

har selv haft en webshop med 20.000 på en magento uden problemer   .-)

3. Hvor mange penge bruges der på udvikling af funktionalitet?     /   billig arbejdskrafte og Support  fra udlandet .

Nu må du jo lige tænke på at det er open source,  så funktionalitet?    alt det du vil have  >  og så  er der jo altid support og hente til en Magento webshop

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31

Magento har en ufattelig høj learning curve, for en lille forretning der ikke behøver de mange funktioner der er out-of-the-box på magento kan sagtens undvære det til fordel for en anden webshop løsning.

Hvis man elsker at programmere, og gerne selv vil designe sin egen shop i html/css
Og ikke kan det store php, så er magento en satan at komme igang med.
hele opbyggelsen af magento er anderledes end hvad man normalt støder på (især hvis man har arbejdet med wordpress før) i det her tilfælde kunne prestashop måske være en bedre løsning?

Det hele afhængig af nogle forskellige faktorer, så er ikke enig i at det bare kan sættes så firkantet op. :) 

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 19:38

Vil mene Magento giver den beste all round shop løsning hvor man får faktisk alle de funktioner man skal bruge fra starten af. Men det er noget langhåret at arbejde med rent layout mæssigt.

Jeg har lavet flere webshops i wordpress som er perfekt hvis man ikke sælger alt for mange produkter hvor det her også er muligt at holde det simpelt.

WooCommerce kan bestemt anbefales og der er allerede en lang række ekstra plugins udviklet selvom det stadig er en forholdsvis ny shop til WordPress.

osCommerce synes jeg har haft sine velmagtsdage. Passer man ikke på bliver den nemt hacket ifølge egen erfaring.

Prestashop har jeg også arbejdet med og her kan jeg godt lide modul opbygningen. Dog er jeg mere til administrationen i Magento.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)