Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Webshop 1

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Kender du nogen som kender nogen…? Som Mac bruger er man vandt til at tingene bare virker, vil man lave en hjemmeside har vi vores iWeb, etc. etc. Og respekt til alle dem som har lavet alt det der, som gør at det bare virker for os andre… Nu har jeg derimod brug for nogen som kan det der bag ”facaden” i vores webshop… Det er 4 ting vi primært ønsker hjælp med: Ændre farven på nogle bokse på forsiden Tilpasse så der bliver mere plads til logoet Større Dankortsymbol – det som indgår i shoppen standard kan ikke skiftes Tekst under Dankortsymbolet – ”Her kan du betale med Dankort” Supporten siger: Det kan godt lade sig gøre, i skal blot ændre stien for det nuværende boks baggrundsbillede, i default.css. I kan ikke blot ændre farven i stylesheetet, i skal lave en ny grafikfil, og henvise til den i default.css via > Kontrolpanel > Design manager > Den aktive template > Anvend avanceret opsætning. Den nuværende grafikfil kan findes her: LINK - det er sådan set bare at søge efter boxheaderbg.png i default.css, for at finde stien du skal rette, så den fil i laver bliver vist i stedet. Kan du klare den opgaven og det ikke koster spidsen af en jetjager, så hører jeg gerne fra dig
Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karen

Vi kan nok godt hjælpe dig, tror jeg kender systemet :-) du skal have filerne uploadet i filhåndtering, men det kan jeg forklare dig mere om.

Send mig lige en mail på mof@ewebsystems.dk eller en PB.

Bedste hilsner

Morten

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)