Hej alle, Jeg skal til at have købt et nyt headset, da det gamle jeg har mildest talt er noget bras. Da jeg skal bruge det til både at have Skypesamtaler og indtaling af instruktionsvideoer, så er det vigtigt at det er god kvalitet. Jeg vil helst ikke have at det kører via jackstik, så usb eller måske endda trådløst vil være at foretrække. Det må gerne være stereo, så man måske kan udskifte de gamle høretelefoner samtidig. Da jeg ikke er audiofil behøves det ikke være en guldbelagt løsning til 5000 kroner, men i området af 5-800 kroner? Er der nogen der har noget de vil anbefale? Med venlig hilsen Tommy |
Hej Tommy,
Jeg kan klart anbefale Bose-headset, men så skal du desværre ofre lidt mere end 5-800 kroner. Du kunne eventuelt investere i sådan et headset lignende det her. Før i tiden havde jeg et Beats by Dr. Dre, men lydkvaliteten er bedre i Bose samt Beats by Dr. Dre leaker mere end Bose.
Jeg håber naturligvis, at du kan bruge mine erfaringer i din søgen efter et headset. Held og lykke med at finde et godt headset ;-)