Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af headset

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg skal til at have købt et nyt headset, da det gamle jeg har mildest talt er noget bras.

Da jeg skal bruge det til både at have Skypesamtaler og indtaling af instruktionsvideoer, så er det vigtigt at det er god kvalitet. Jeg vil helst ikke have at det kører via jackstik, så usb eller måske endda trådløst vil være at foretrække. Det må gerne være stereo, så man måske kan udskifte de gamle høretelefoner samtidig.

Da jeg ikke er audiofil behøves det ikke være en guldbelagt løsning til 5000 kroner, men i området af 5-800 kroner?

Er der nogen der har noget de vil anbefale?

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 09:29

Hej Tommy,

Jeg kan klart anbefale Bose-headset, men så skal du desværre ofre lidt mere end 5-800 kroner. Du kunne eventuelt investere i sådan et headset lignende det her. Før i tiden havde jeg et Beats by Dr. Dre, men lydkvaliteten er bedre i Bose samt Beats by Dr. Dre leaker mere end Bose.

Jeg håber naturligvis, at du kan bruge mine erfaringer i din søgen efter et headset. Held og lykke med at finde et godt headset ;-) 

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 09:37

Hej Nicolai,

Tak for anbefalingen, de ser dog ud til at have jackstik, så det bliver ikke dem.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Borre
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Gundersen IT Skrevet kl. 09:44

Jeg har hørt en masse godt om Sennheisers headsets, men har ikke selv købt nogen af dem endnu.

Men jeg kan fortælle dig hvad du ikke skal købe. Jeg købte for under 1 år siden et Logitech B750 Wireless headset, og jeg har egentlig været ganske tilfreds med det. Men for ca. 2 uger siden begyndte det at miste lyden i den ene højttaler, og det er jeg virkelig skuffet over. Så når jeg bruger dem er jeg nødt til løbende at røre lidt ved højttaleren i venstre side for at få lyd i den. Vildt irriterende.

Jeg ville normalt gå tilbage til butikken med den da der jo stadig er garanti på, men jeg har købt den på Færøerne og nu befinder jeg mig i Norge. Så jeg gider ikke at skulle til at bruge tid på at sende det til Færøerne og få det sendt tilbage til Norge.

Så det må blive et nyt på et tidspunkt. Og når jeg skal købe et nyt headset tror jeg at jeg vil ofre pengene på et Sennheiser.

Håber du kan bruge det til noget.

Freelance .NET programmør. Se profil for mere info. - Leder du efter en online Engelsk Dansk ordbog?

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 09:51

René Gundersen:

Jeg har hørt en masse godt om Sennheisers headsets, men har ikke selv købt nogen af dem endnu.

Hej René,

Ja der er ikke noget værre end når man lige skal trykke eller støtte eller whatever, hver gang man skal bruge sine ting!

De to ting jeg har er faktisk begge Sennheisers og problemet med headsettet er faktisk præcis det at hvis jeg ikke fysisk holder stikket i bund, så registrerer den ikke at der er mikrofon installeret.

Mine høretelefoner er jeg yderst tilfredse med, det er modellen HD428 og har efter min mening og høreevne en fantastisk lyd. Den eneste grund til at jeg vil skifte dem ud, er for at mindske rodet på bordet og så have det hele samlet i et.

Måske jeg skulle se hvad Seenheiser har fundet på siden sidst egentlig.

Tak for rådet og jeg håber at du får lyst dit eget problem, selvom fragtpris og tidsforbrug ikke taler for at få dem repareret, som du selv er inde på.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:14

b&o headset 2. har haft det i 4 år, virker upåklageligt. det er lidt dyrere end nogle af de andre, men er så heller ikke til at slide op. har endda været en tur i vaskemaskinen og det spinder stadig :)

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 10:22

Daniel Elisius:
b&o headset 2. har haft det i 4 år, virker upåklageligt. det er lidt dyrere end nogle af de andre, men er så heller ikke til at slide op

Hej Daniel,

Okay, tak for forslaget. :)

Med venlig hilsen

Tommy

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)