Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skribenter søges

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian,

Er igang med at opbygge et koncept som giver præcis det du efterspørger... følg med på www.fag-artikler.dk... I første omgang bliver det uden adwords, med 100% motivation igennem inbound links til forfatterens hjemmeside(r). Adwords er undgået for at øge seriøsiteten af siden og de offentliggjorte artikler.
Hvis du, og andre, er interesserede i konceptet, så smid mig en mail, så skal jeg nok give jer besked når første version kommer i luften. I kan finde min mail på hjemmesiden. Tag jer ikke af stave/sprogfejl, og menuen linker ikke til noget, jeg ved det godt! Det er egentlig ikke meningen at det skulle være offentliggjort endnu, men så denne post som en god mulighed for at gøre det.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 12:41
Hej Christian

Konceptet går faktisk lidt ud på, at hvis du for eksempel har skrevet en artikel på din egen blog eller website, så kan du "nøjes" med at skrive et lille resume og så henvise til din egen side, hvor brugeren så kan læse resten.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:28
Hej Lars.

Det lyder alle tiders. Du må give lyd fra dig, når du er klar
Mvh, Christian

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Fra  Conseo Skrevet kl. 23:43
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:00
Men der blev ingen mulighed for at få egne ad-sense-scripts ind i sine artikler?

mvh Hans

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Fra  Conseo Skrevet kl. 00:05
Hej Hans

Nej, det er det desværre ikke på nuværende tidspunkt.
Men jeg har bestemt ikke droppet tanken om at man kan få vidst sine egne adsense annoncer.

Så hvis der er nogen der vil skrive, må de indtil videre nøjes med at blive krediteret med et link. :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)