Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du ramt af faldende placeringer på Google efter Penguin så hører jeg gerne fra dig!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ved at se nærmere på Googles seneste opdateringer og vil i den forbindelse gerne se nærmere på sites der er ramt af Googles seneste opdateringer. Jeg vil bl.a. se om de fællesnævnere jeg har læst om kan overføres direkte til google.dk og hvilke andre interessante observationer der kan gøres med et lidt større datasæt end jeg har til rådighed.

Jeg kan ikke garantere nogle gode råd specifik til dit site, men de observationer jeg gør samlet set bliver naturligvis lagt online.

Skriv domænet på den side der er ramt i en privat besked, samt en kort beskrivelse af det fald der er oplevet. Lad være med at skrive noget omkring hvad du har lavet af optimeringer, jeg vil helst gå til det opgaven uden for mange forudindtagelser.

Jeg håber at høre fra pingvinramte hjemmeside-ejere.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Er Penguinen i gang endnu? Jeg har netop oplevet at faldet meget langt tilbage i resultaterne igår på min gadget side. Siden er stadig i Google indeks men er faldet 10 sider tilbage på alle keywords hvor jeg var på side 1 før. 
Jeg ville sætte pris på hvis nogen gad at give det et kig.. 

Altså blev min side ikke ramt da Pingvinen først kom, men det er først kommet i går...

 iPhone 6

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting jeg lige glemte er at dem der skriver gerne lige må skrive hvor gammel deres side er.

@Heine

Ja Pingvinen har ramt en hel del rundt omkring efter hvad jeg kan læse mig til. Så vidt jeg kan se er din side helt ny, så der kan også være ting der her spiller ind. Min MajesticSEO har i hvert fald ikke crawlet din side endnu.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Fra  Aarhus Murer & Tømrerforretning Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

God ting du nævnte dette følsomme emne dette forum. Siden Penguin opdatering startede mit websteds placering var virkelig går ned. Er det ok, hvis du kan tjekke min hjemmeside også? Her er min hjemmeside: http://www.constructer.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

har sendt en pb :)

Har 4 site som er steget og et enkelt som er faldet... mystisk :)

:: HDMI kabel ::

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg trykker også lige en besked af til dig.

Men hvis alle andre også lige vil se konklusionen:

Det første site, jeg nogensinde lavede, udsatte jeg for en del spamlinking til at starte med (Jeg er blevet klogere nu). Dét site er så godt som det eneste af mine, der har taget et hug ned ad siden pingvinen.

Teorien om, at spamlinks er blevet frataget deres i forvejen sparsomme værdi passer derfor udmærket på dét site. Det har heldigvis fået fine links senere hen, så det er ikke fatalt - men meget irriterende.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas,

Vil blot lige rose dig for dette initiativ. Jeg vil se meget frem til at læse om dine betragtninger ifb med pingvin-updaten. Super fedt at du, hvis jeg har læst rigtigt på G+, vil lave en lille rapport/et indlæg, så vi alle kan blive klogere. 

Jeg har "desværre" (ha) ingen sites, der er ramt til din undersøgelse.

Hygge hejsa

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Føns:
Vil blot lige rose dig for dette initiativ. Jeg vil se meget frem til at læse om dine betragtninger ifb med pingvin-updaten. Super fedt at du, hvis jeg har læst rigtigt på G+, vil lave en lille rapport/et indlæg, så vi alle kan blive klogere. 

Tak for det :)

Jeg har desværre ikke tiden til at lave en større forkromet analyse, men jeg vil tage nogle af de udenlandske gætterier og analyser og se hvordan det passer med de sites jeg gennemgår her i DK. Jeg har foreløbig modtaget 5 links, og jeg kan sagtens bruge flere.

Den du læste på Google+ er omkring en specifik side, hvor der skal laves noget Penguin recovery, hvor jeg vil skrive om hvad jeg gør og om det har virket. Men inden jeg begynder at reparere noget som helst, skal jeg have mere viden om hvad der præcis er sket. Noget af det vigtigste i forhold til Googles updates er ikke at gå i panik og begynde at slette sider og links uden nogen egentlig viden om hvilke ændringer der præcis er sket.

Den ting der bl.a. skal ses på er anchortekster som virker til at være en stor faktor i forbindelse med Penguin hvor det lader til, at har man for stor en andel af optimerede anchortekster så tæller disse ikke (jeg er stadig af den tro at det ikke giver en decideret straf i langt de fleste tilfælde, men blot at Google over en bred kam ikke tæller værdien af mange links hvis der er for meget åbenlys manipulation).

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har modtaget link til syv spændende sites, men jeg vil gerne have minimum det dobbelte.

Det skal siges at når/hvis jeg kommer frem til nogle konklusioner så optræder alle sites naturligvis anonymt, så der ikke er nogen der på nogen måde bliver hængt ud. 

Keep em coming! :)

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)