Lad mig høre jeres mening / og helt kun seriøse indlæg ??
/Per H
Ja det må man jo ærligt erkende. Google sidder på de fleste brugere på nettet, og når folk leder efter en bestemt vare bruger de Google til at søge efter præcist denne vare eller genstand.
Pris og Tid er jo lidt svært at svare på, jeg bruger meget tid på SEO, men det betaler sig også af. Du skal jo tænkte på at det er en markedsføringsform som faktisk er gratis(udover tid), du kan ikke købe dig til organisk søgninger, kun til Adwords.
Mine hjemmesider lever på seo som markedsføringform.
selvfølgelige kan SEO betale sig og SEO er også skabe en mere bruger venlig side og gerne en masse gode informationer mange gerne vil linke til fordi din side er så god
man har en tendens at forbedre det mere når man går op SEO altså mere info på siden og man forbedre siden i en evighed , jo det kan betale at arbejde med sidens SEO
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg er ved at udvikle en lille online service, i første omgang mest som et hobby projekt, med potentiale til mere.
Jeg har kigget lidt på hvordan jeg vil fordele mit budget mellem SEO og Adwords, og jeg forventer at komme til at lægge langt størstedelen på SEO. Årsagen er enkel. Med et begrænset budget, forventer jeg at en investering i SEO giver et mere varigt resultat. Når Adwords kontoen er tom, er det slut med besøgende derfra. Men de resultater som skabes gennem SEO forventer jeg varer ved lidt længere. Jeg er nok klar over at SEO er en process der aldrig stopper, og noget der hele tiden skal arbejdes med. Men effekten skulle gerne vare ved noget tid.
Man kan få en artikel i avisen i dag, men den er smidt ud i morgen. Det samme gælder trykte annoncer. Jeg ser SEO som en mere langsigtet investering, som måske ikke giver en her-og-nu effekt som eks. Adwords, men som på sigt kan blive den "markedsføringsform" som giver mest værdi for pengene.
Men dette er mine tanker omkring det. Jeg ser frem til at afprøve det i praksis :-)