Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop og metatags

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg sidder med en prøve af både dandomains webshop og danhost's.

På dandomain er der linjer til metatags overalt - blandt andet på selve produktet man indtaster.

På Danhost er der ikke en linje til metatags i produkt info - kun et sted man kan skrive en beskrivelse.

Hvor "meget" gør dette?

Der er mulighed for metatags i grupper/kategorier osv... på Dandomains er de bare stort set overalt!

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:26

Det kommer an på hvilke meta tags der er du taler om. Der findes mange forskellige meta tags til forskellige ting.

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 18:39

Jeg tror du mener Description og Keywords når du skriver metatags.

Du kan gøre det samme på vore shopsystem hvor du skriver disse info ind på hvert produkt og hver underside. Hvor "meget" de gør er også afhængig af om du er alene på markedet med dine produkter eller du sælger "t-shirt". Men en god blanding af gode søgeord og godt indhold gør en del for at blive fundet samtidig med linkbuilding og analytics.

Du kan se hvordan vores system virker her: www.ewebsystems.dk/webshop

Bestil gratis demo her: www.ewebsystems.dk/produkter/10-gratis-demo/81-shop---gratis-demo/

Go aften

Morten

eWebsystems.dk

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:46

Personligt ville jeg ikke vælge en løsning, hvor jeg ikke har mulighed for selv at styre det fulde titel-  & meta description tag. Hvilket også burde være muligt i langt de fleste moderne webshop systemer,

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 18:47

ShopWithSocks.com:

Personligt ville jeg ikke vælge en løsning, hvor jeg ikke har mulighed for selv at styre det fulde titel-  & meta description tag. Hvilket også burde være muligt i langt de fleste moderne webshop systemer,

Må jeg spørge hvorfor?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 18:51

Emil Engholm:

ShopWithSocks.com:

Må jeg spørge hvorfor?

Den tager jeg lige :)

Fordi så kan man ikke styre optimeringen af sin shop i forhold til Google, og det er en kæmpe ulempe.

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 18:56

Thomas Frost:

Emil Engholm:

ShopWithSocks.com:

Må jeg spørge hvorfor?

Den tager jeg lige :)

Fordi så kan man ikke styre optimeringen af sin shop i forhold til Google, og det er en kæmpe ulempe.

Mig der læste det som om at han ikke skulle have fuld kontrol. Kunne heller ikke helt forstå det :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:56

Emil Engholm:
Må jeg spørge hvorfor?

Fordi det er så ekstremt vigtigt element. Det er fint nok at systemet kan autogenererer titel tags udfra produktnavne og andre tekstelementer. Jeg vil som minimum gerne have muligheden for, manuelt at kunne gå ind og 'overrulle' de autogenerede tekster, hvis jeg eksempelvis vil forsøge at øge CTR raten i Googles resultatliste. Et eksempel, når vi nærmer os et valg kunne jeg sagtens finde på at ændre overskriften på denne side til 'Røde sokker til dig der stemmer rødt. Køb dem her' og til jul 'Røde sokker til jul? Dem sælger vi til en god pris'. Jeg eksperimenterer en del med at øge en sidernes CTR ved at ændre titel og meta description tag.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:58

Emil Engholm:
Mig der læste det som om at han ikke skulle have fuld kontrol. Kunne heller ikke helt forstå det :)

Sorry, det var også dårligt formuleret :-)

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 19:20

Det eneste som umiddelbart kan skrives udover navn osv er disse.

Læg mærke til at her er både vinduet for kategori og et enkelt produkt vist - men de begge ens. Jeg får intet felt på noget tidspunkt for selve kategori eller en evt vare hvor der står andet.

Kan dog lave metatags for selve "siden" "Kategorier"... men...

Og på Dandomain ser den sådan her ud både for kategori og produkt

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)