Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til Freelance afregningsmetode

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg søger Jeres eksperthjælp.

Jeg har siden 1999 arbejdet med salg, og overvejer nu at blive selvstændig - og arbejde som freelance-sælger.

Men jeg ved ikke hvordan jeg skal prissætte mine timer - eller hvilke afregningsformer jeg skal tilbyde.

Det skulle jo gerne være attraktivt at hyre mig, omvendt skal jeg også helst kunne leve af det.

Hvad synes i, vil være den smarteste metode, til afregning som freelance sælger? Hvis per.time, angiv gerne hvilket beløb i synes.

På forhånd tak,

Hini

Tilmeldt 11. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:40

Det afhænger meget af den ydelse du vil sælge som freelancer. Små opgaver på time basis og større opgaver med fast sum pris, så din kunde kender slutprisen.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:21

Hvis jeg skulle bruge en freelancesælger - altså en sælger, som tager sin viden med, når han går, ville jeg bruge ham til enkeltstående salgsprojekter. Det kunne f.eks. være en kampagne mod en bestemt målgruppe. Og da ville en no-cure-no-pay-løsning klart være at foretrække.

Jeg har dog stadig til gode at opleve gode resultater med dette. For der er jo ikke meget ved, hivs det ender med no cure og no pay. Det skulle hellere ende med masser af vækst og en stinkende rig sælger.

Venlig hilsen

Hans

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)