Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udfordringer med Billy's Billing - kun én fælles momskonto i kontoplanen!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jesper: Det kan du nemmest håndtere vha. manuelle posteringer indtil videre.

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 07:59

Jeg er klar over at programmet kan frarådes hvis det mangler nogen ting man skal bruge.

MEN, jeg vil så sige, for mit vedkommende - en mindre enkeltmandsvirksomhed er jeg kun et par dage inde i prøvetiden og det er SUPER nemt og overskueligt, har prøvet stort set alle programmer der kunne googles frem og Billys Billing var det eneste som var en total nybegynder som mig var til at kaste sig direkte ud i. Forleden fik jeg endda svar på et spørgsmål af support klokken lidt i 06...

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 20:44

MartinDr:

MEN, jeg vil så sige, for mit vedkommende - en mindre enkeltmandsvirksomhed er jeg kun et par dage inde i prøvetiden og det er SUPER nemt og overskueligt, har prøvet stort set alle programmer der kunne googles frem og Billys Billing var det eneste som var en total nybegynder som mig var til at kaste sig direkte ud i.

Men det nytter bare ikke rigtig meget, hvis systemet laver fejl. Som en ikke-professionel bruger kan du jo ikke selv gennemskue, om dit regnskab faktisk er foretaget korrekt, og du kan ikke andet end at håbe på at det er korrekt.

Før Billy's Billing har styr på deres momshåndtering, så tør jeg ikke at bruge systemet, og vil ikke anbefale nogen at bruge det, da man næsten med sikkerhed kan forvente, at der er fejl i regnskabet (og man har ikke nogen mulighed for at rette fejlen selv, lige meget hvor dygtig man er til at bogføre).

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Side 3 ud af 3 (24 indlæg)