|
Hejsa, Jeg har siddet og kigget lidt på muligheden for at lave lidt penge på det jeg interesserer mig for, nemlig at rejse, og mere specifikt, til Thailand. Det er sådan lige nu, at både min kæreste og jeg studerer, og ved siden af har jeg et ganske almindeligt arbejde, og så har vi en fælles søn sammen. Til tider kan vores økonomi derfor godt stramme en anelse, især når nu min kæreste skifter mellem to uddannelser, og der er tre måneder mellem uddannelsernes start - så mister hun SU i de måneder, plus forsørgertillæg. Selvfølgelig kunne en løsning jo være at finde et sæsonjob i en dødssyg isbod eller lignende, og tjene det tabte ind, men så kom jeg til at tænke på at det kunne være man skulle prøve at se hvad det kan give at oprette sådan en bookingside. Konceptet udbydes bl.a. via R24.org, som administreres af Web Sawadee Plc, fra Thailand af. Hvis nogen har prøvet at booke gennem sawadee.com, når i rejser til Thailand, så er det denne tjeneste de udbyder som white label solution. Man kan enten implementere det på egen hjemmeside, dvs. integrere deres booking-modul i eget design, eller simpelthen blot have sit eget navn på deres booking tjeneste, og helt undgå at have nogen udgifter. Dog er det mest attraktivt at have sig en hjemmeside, når nu det alligevel interesserer en. På denne måde kan man så måske indtjene lidt på sin interesse. Er der mon nogen der har erfaringer med dette, og er det meget omstændigt at modtage pengene, og overføre dem til Danmark? Kræves der dansk CVR nr. og virksomheds registrering, eller kan man blot overføre pengene, så længe man husker at oplyse Skat om dette? Måden jeg har tænkt mig at markedsføre det på, er selvfølgelig via Facebook og debatten på egen hjemmeside. Dog mest Facebook. Og har ingen ambitioner om at tjene millioner, men lidt har også ret :-) Nogen der har erfaringer med lignende? |
Regler ifbm. samarbejde med booking-agent
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Ejer https://teleguiden.dk - en sammenligningsside til bredbånd og telefoni. Uddannet datamatiker i 2027.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem