Jeg er ved at få godkendt vores rygmærke ved bikerfonden og når det er på plads skal jeg have lavet en vest til en start og for at se kvaliteten af mit logo an som brodering.
Hvad skal det koste at få lavet et rygmærke ? kan sende en ide om rygmærket, men som sagt skal det først godkendes 100% af bikerfonden før det kan blive lavet.
Jeg er ved at få godkendt vores rygmærke ved bikerfonden og når det er på plads skal jeg have lavet en vest til en start og for at se kvaliteten af mit logo an som brodering.
Hvad skal det koste at få lavet et rygmærke ? kan sende en ide om rygmærket, men som sagt skal det først godkendes 100% af bikerfonden før det kan blive lavet.
Ser frem til at høre fra jer
Hej med dig.
Jeg har broderi firma. Svane broderi
Jeg broderer firma logo navne, tekster, efter foto, osv.
Send dit logo til mig og så skal jeg se hvad jeg kan med det.
Intet er gratis. heller ikke prøvebroderinger. ting tager tid. tid er penge.
Vi laver masse af rygmærker pris 275-350 kr pr sæt ved 25 sæt = 5 dele
Prøve fast pris på 500 kr men efter en samtale er der sjælden brug for en prøve :) vi har nogle temmelig gode garantier som gør prøver overflødige når det glæder rygmærker
Undskyld jeg var lidt hurtig det var majbrit svane jeg mente, men i har fundet hinanden :). Har du brugt for hjælp til mønster på vest og prototype, må du sige til, det ka vi hjælpe med.