Jeg er bosiddene i kroatien hvor jeg har et par fysiske firmaer www.dencall.com , og ogsaa nu et online rejseburo www.solitum.hr, jeg har gennem det sidste aar samlet en masse rigtig gode domainer som jeg gerne vil bruge til noget mit problem er jeg ved ikke rigtig hvordan jeg faar det bedste ud af disse domains
1. skal jeg lave en masse forskellig "simple" hjemmeside
2. skal jeg lave et par hoved sider og link de andre domains til disse
3. eller er der en 3 mulighed??
Jeg har hernede adgang til rigeligt med resources som kan lave text/content paa 6-8 forskellig sprog, hvad jeg pt ikke har er egen web programmoerer og derfor var min idee af finde relativ simple template programm som f.eks Dot net nuke hvor mine folk here nede relativt nemt vil kunne laere at lave og opdatere siderne?
Saa jeg vil bare hoere I Aminoer om i maaske kan hjaelpe / raagive mig hvordan jeg kommer videre her fra
paa faarhaand tak
Morten
2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog
Hej Jeg ville nok vælge at lave en hovedside, som de andre linker til, da det gør det lettere for dig at opdatere siden blot et sted. Du kan jo sætte dem til automatisk at linke videre, og så lærer du måske også folk dit brand bedre at kende når de altid kommer det samme sted hen :)