Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan dette system/kort laves?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Håber I nyder det gode vejr.

Jeg kunne godt tænke mig at have en side som viser nogle forskellige ruter man f.eks kan cykle. Ved hjælp af Google Maps tænkte jeg. Kunne være fedt, hvis det var sådan man kunne se danmarks kortet og så nogle "nåle" evt, når man så klikket på den nål i det område man bor omkring, så viser den en rute, som en har sat ind. Alle skal kunne sætte ruter ind, som alle så selvfølgelig kan se.

Er det muligt? Hvis det noget du kan lave og har en pris på, så smid mig lige en pb. Dog er det ikke noget jeg vil smide for mange penge efter, da det bare er et hygge projekt, som ikke skal tjene penge - men har ingen ide om hvor omfattende projektet er, så lad mig hører fra jer :-)

God weekend

Knus Julie

Fra Kerteminde
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 94
Fra  RT-Web Skrevet kl. 20:02

Hej Julie

Det lyder da som en rigtig god ide, for folk der elsker cykelture, og det helt klart udvikles.

Hvis det har interesse vil jeg da gerne tage en nærmere snak med dig om projektet og give et tilbud på dette.

Du er velkommen til at kontakte mig på tlf 40 47 31 11, mail@rtweb.dk eller herinde.

Mvh Rune

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:23

Du kan finde det koden til det meste du skriver på nettet. Så det skulle ikke tage lang tid at sætte det sammen Smile

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 22:04
Fra Kerteminde
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 94
Fra  RT-Web Skrevet kl. 22:22

Secret Service:
Kan ikke sende dig en privat besked, hvad vil det koste

Hvis det var til mig, så har jeg modtaget din pb, har også lige sendt et svar tilbage.

Mvh Rune

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 22:50
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)