Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spændende projekt søger yngre medarbejder fra Aalborgområdet med erfaring indenfor php og java m.m.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Spændende projekt som startede ved årsskiftet søger som overskriften siger en med interresse i at få webside for børn og unge til at vokse. I starten vil der ikke blive udbetalt løn, men for den rette vil vedkomne blive medejer af virksomheden . I starten vil det så dog heller ikke være 37 timer om ugen, men måske 1-3 timer om dagen.Målet er at vokse sig stort i Danmark og derefter udvide til flere lande. Hvis dette har fået din interesse så send en lille beskrivelse af dig selv så tager vi den derfra selvfølgelig med flere informationer. Send en PB til mig - på forhånd tak

Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 08:12

slet ingen.....

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:27

En af mine bekendte er PHP programmør omkring Randers. Han er 17 år med 4 års progammerings erfaring, og arbejder som freelance PHP programmør ved siden af skolen.

Enkelte små opgaver og sådan, men alligevel giver firmaerne ham mellem 600 - 850 kroner i timen. Det giver ham mulighed for at arbejde 5 timer om måneden og hygge sig i weekenderne...

Jeg forstår så ikke at de ikke tager fat i et Freelance webudvikler. SEO, PHP, MySQL og Jquery firma som mit hvor prisen er fra. 349-449 i timen, i Viborg området. Andre firmaer tager jo mellem 800 -> 1600 i timen.

Men fred være med det.

Essensen af det jeg siger, er at det er ikke nemt at få yngre programmører til at arbejde gratis, og slet ikke en person på 40 som har 16 års programmeringserfaring.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)