Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integrering af JSON og/eller XML feed på Wordpress-side

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra London
Tilmeldt 10. Jul 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Overskriften lyder måske som en simpel opgave, men det er ikke lige en, der kan løses af Wordpress' standard RSS Widget :)

Vi har et kæmpe data-feed, der skal integreres på vores Wordpress-side og leder efter en programmering med erfaring i at sætte et JSON/XML feed op i forskellige widgets, plugins og pages i Wordpress.

Feedet skal ligge og leve sit eget liv, hvor det samtidig skal kunne auto-generere posts.

Det er en forholdsvis stor opgave, så jeg vil foretrække, hvis jeg kan forklare det videre over telefonen til interesserede parter.

Mvh

Michael

Læs dine fodboldnyheder på Footy.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 59
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 20:44

Hej Michael,

Det lyder som en spændende opgave. Jeg har tidligere arbejdet med import af XML filer til wordpress og auto-generering af posts.

Du er meget velkommen til at kontakte mig, så kan vi tage en snak om det.

Du kan sende en besked her: https://www.helpsoft.dk/dk/kontakt/ eller ringe på 70 23 23 53

Mvh.

Søren

Med venlig hilsen

Søren Sieg Jensen - www.helpsoft.dk

Fra London
Tilmeldt 10. Jul 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 23:55

Hej Søren!

Jeg giver dig et kald imorgen.

Michael

Læs dine fodboldnyheder på Footy.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 15:08

Lige præcis hvad angår XML findes der et, ud hvad jeg kan se, godt plugin her: http://www.digitalquill.co.uk/datafeedplugin/

Det understøtter dog ikke custom post types.

Hvis du imellemtiden er stødt på noget der kan lave posts (gerne custom) ud fra json må du meget gerne poste lidt info her. Har selv lige brugt et halvt liv på at google og researche - uden held.

pft.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)