Hej, jeg skal i gang med at bygge min første webshop og kunne godt tænke mig at høre lidt fra jer erfarne amino'er. Webshoppen skal kunne blive ret lækker da der er tale om en butik med fokus på design. Det skal være hurtigt for kunderne at surfe rundt, nemt at opdatere billede / tekst på produkter samt på blog og sitet i øvrigt, kobling til pluk & pak lager, mulighed for flere sprog, for at lave en smartphone version, og selvfølgeligt kunne klare betaling osv. Måske er der andre vigtige kriterier jeg ikke iige tænker på, dem må I meget gerne fortælle mig om hvis det er :) Jeg vil gerne kunne lave ændringer på sitet i takt me at jeg bliver klogere omkring shoppens dynamik uden at det koster en bondegård, så fleksibilitet er også et vigtigt parameter. 1. Hvilke teknisk løsning er at foretrække? Jeg kan ikke kode. 2. Har I anbefalinger på nogen dygtige og erfarne folk der bygger websites? Det behøver ikke at være billigt på bekostning af kvaliteten, men da det er et nystartet firma er pengene bestemt ikke uendelige. 3. Hvad ville et sådan projekt koste - slag på tasken. Jeg ved det er umuligt at give en pris med den kort beskrivelse jeg kommer med, men hvor er vi henne hvis det skal være fedt? Tak for jeres input! DBH Francisca |
Hejsa
Jeg kan godt hjælpe dig med en webshop, der er håndkodet fra bunden og som kan udvides med lige så mange funktioner du ønsker.
Hvad angår design kan det skræddersyes og fungere præcis efter dine behov, uden kompromier som man mange gange ender med, hvis man selv forsøger sig med en open source shop eller lignende.
Et slag på tasken ud fra det du skriver vil det koste omkring en 10.000 kr.
Kan også godt være behjælpelig med en færdig shop, hvis du ønsker en billigere løsning.
Hvis det har interesse kan du kontakte mig på tlf 40 47 31 11 eller på mail@rtweb.dk.
Mvh Rune