Har du et spændende produkt til 0-6 årige, som du ønsker vi skal sælge, så læs lige her... |
HEj
Jeg har designer løbeyklen Glodos:
interesseret?
Hilsen Morten
Har du et spændende produkt til 0-6 årige, som du ønsker vi skal sælge, så læs lige her... |
Hej Morten Tusinde tak for dit input. Den kunne måske godt være interessant. Har du mere info om materialer, priser og lign., må du meget gerne maile det til os på kundeservice(A)pippipippi.dk De gladeste hilsener PippiPippi.dk |
Tak for alle henvendelserne Bliv endelig ved da vi vurderer løbende. Husk blot at målgruppen er 0-6 årige. De gladeste hilsener PippiPippi.dk |
Hmmm... Jeg laver bl.a. personlige navneplakater til den målgruppe. Kunne dog godt være i tvivl om, hvordan evt. samarbejde skulle forløbe, da det ofte drejer sig om unikaplakater. Der er tale om siden www.navneleg.dk (hæsligt oldnordisk design... nyt site er på vej). Måske jeg burde sende jer en mail? |
Ja, send os gerne en mail med flere oplysninger. Dit arbejde ser rigtig flot ud. Vi har et mindre showroom, hvor de evt. også kan få plads. De gladeste hilsener |