Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.nu domæne kan i hjælp :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære venner. 

Jeg er ved at sælge mit .nu domæne

Men jeg synes det er svært at få afklaret hvad det reelt set koster at skifte registrant.

Ifølge nunames.nu skriver de følgende

There is a charge of € 150 for transfers of a domain name registration from a current registrant to another, plus a one year registration fee € 30 for a standard domain name, € 500 for a one-character Premium name, € 250 for a two-character Premium name, and € 100 for a three-character Premium Numeric name. 

Er der nogen der har erfaring med dette? og ved hvad den nøjagtige pris er. 

Mit domæne er XXXXX.nu altså bestående af 5 bogstaver, dvs. et enkelt ord.

Thomas 

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 21:54

Jeg var ved at købe et .nu domæne af en anden men sprang fra fordi jeg heller ikke kunne finde hoved og hale i det. Jeg tror det er bedst at tage det op med din registrant.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1754
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:14

Premium names indeholder - eller tal.

" For an additional fee, you may register any domain name which contains one or two characters, or three numbers, using .NU Domain's Premium Name Services"

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 00:11

Hvis det er et ganske almindeligt .nu domæne er prisen €150 for ejerskiftet eller transferen som de kalder det, og så lægger de € 30 for en fornyelse.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)