|
Ja det har du ret i og det er heller ikke fedt. Men er de bondefangere og snyder og svindler, så ville det være rart at kunne trække sig i denne situation så jeg ikke bliver en af de mange der sidder fast i deres spind. Om det er baggrund af min egen fejl eller ej. Jeg er normalt oprigtig i forretninger, og kunne ikke finde på at snyde ærlige forretningsdrivere som du selv. |
superflyer:Ja det har du ret i og det er heller ikke fedt.
Men er de bondefangere og snyder og svindler, så ville det være rart at kunne trække sig i denne situation så jeg ikke bliver en af de mange der sidder fast i deres spind. Om det er baggrund af min egen fejl eller ej.
Jeg er normalt oprigtig i forretninger, og kunne ikke finde på at snyde ærlige forretningsdrivere som du selv.
Hvad siger deres betingelser? Har du ikke bundet dig for 2 år?
Tænk hellere i hvad du skal udrette i forretningens dagligdag end de måske 6.000 som det koster over 2 år. Det er jo meget enkelt, I har indgået en aftale i hvilken de leverer en ydelse og for hvilken du betaler et beløb. Hvis ikke de leverer ydelsen, så kan du med rette opsige aftalen, ligesom de kan tvinge dig til at betale for den fulde aftales overholdelse hvis ikke du af dig selv betaler.
Men ring til dem i morgen hvis du har fortrudt, og hvis de accepterer ophævelsen af aftalen, så bekræft det pr. e-mail med info om hvem du har snakket med og tidspunkt. Men gør dig selv den tjenste at lade være med at nedgøre dig selv ved at snakke om fuldmagter og andre ligegyldige ting, for det er ikke relevant.
Måske du kan blive overrasket.
Bliv gratis medlem