Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på mit gadget site!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

Jeg har oprettet en hjemmeside (www.billigegadgets.dk) som skal være en samling af forskellige gadgets fra forskellige danske gadget-webshops. Det skal siges at siden hele tiden løbende vil få flere gadgets på siden, men derfor kunne jeg enormt godt tænke mig jeres feedback på selve side. Altså designet, brugervenlig, SEO etc. 


På forhånd tak :-)
 

 iPhone 6

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg synes siden super flot godt lavet Big Smile

frem med jeres cvr nummer på kontakt siden og gerne i fodnoten det giver en siden et troværdighed boost.

virkelig flot side , den sælger godt Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej :)

Har i købt likes eller er det bare generalt Asiatisk intresse for siden? Stick out tongue

Nå nu til lidt feedback. Jeg synes at rækkefølgen på kategorierne burde komme anderledes og måske lidt navneændring, Hus og Have lyder ikke så spændende i min optik. Ellers er det en super pæn side og godt concept Smile

Du kunne jo smække et par Affiliate bannere op :) Du har allerede et til Coolshop.dk men det er vist ikke noget du tjener på :)

-InventiveKid

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar, begge to :-)
Jeg vil arbejde videre med siden. 

 iPhone 6

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super flot side, den er overskuelig, og har et flot design.

Dog er jeg ikke vild med forsiden. Hvad med at skrive en masse tekst der, og brug nogle gode h2 overskrifter, så du kan få lidt nemmere ved søgemaskineoptimeringen? En forside med en masse tekst omkring gadgets, evt. gadgets historien - eller fortæl lidt om de enkelte butikker?

Ellers er den super flot :-) 

Fra Eskebjerg
Tilmeldt 18. Jun 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Heine

Dejlig overskuelig side, men en masse fede ting.

Jeg kan bedst lige at kategorierne ligger i venstre side af billedet i stedet for i toppen, det syntes jeg gør det nemmere at naviger rundt, men det er smag og behag.

Det der mangler er når man har klikket sig ind på en vare at der evt. var en knap til at klikke tilbage hvor man kom fra, istedet for at skulle helt op i menuen igen (kan være at den der der, men så er den ikke nem at finde). Der er dog de små kategori knapper lige under menuerne, men hvis man klikker på dem kommer man tilbage til kategorien og skal scrolle sig ned til billederne igen, det er ikke så fedt.

Det er super at den åbner en ny fane når man klikker sig ind på køb varen, så kan man hurtigt komme tilbage til hvor man var.

Jeg syntes ikke dine relaterende emner har nogen sammenhæng, tag for eks. Robocup Puttetræner.

Man skal klikke sig ind på en vare for at finde et søgefelt, det syntes jeg skal være tilgængeligt alle steder og gerne en tekst på at dette er et søgefelt.

Ellers super godt initiativ og en god side til at finde de små sjove ting.

Med venlig hilsen
Rene Dimple

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Heine:

Hej Aminoer,

Jeg har oprettet en hjemmeside (www.billigegadgets.dk) som skal være en samling af forskellige gadgets fra forskellige danske gadget-webshops. Det skal siges at siden hele tiden løbende vil få flere gadgets på siden, men derfor kunne jeg enormt godt tænke mig jeres feedback på selve side. Altså designet, brugervenlig, SEO etc. 


På forhånd tak :-)

Der er en blå ramme om det øverste link til en af dine samarbejdspartnere, synes den skulle fjernes.

Som tidligere nævnt i denne tråd skærer det bare i øjnene at du har 900 købte likes.. Virker enormt useriøst. Det er en OM'er. Smile

Dine Title Tags på de fleste sider er MEGET lange så du får sikkert kun vist 50% af det du har indtastet dér.

 

Hoopz - alt om basketball!

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Årh hvor jeg elsker gadgets sider.. :D 

Super lækker side, det skal nok blive godt :)

Held og lykke :) 

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Heine

I mine øjne har du lavet en rigtig flot side. Men der er nogle ting jeg ville få ændret. Først til det er irriterer mig mest. Den "share" feature du har i højre side, som fiser op og ned af siden når man scroller, væk med den. Den virker for mig, træls.
Dernæst, få rettet nogle af dine billeder. Der er desværre flere af dem der er strukket temmelig meget. Det er synd, for det ødelægge lidt det fine arbejde du ellers har lavet med din side.

Måske er det fordi at jeg er gammeldags, et levn fra fortiden om man vil. Men få fjernet det banner der ligger i forlængelse af din Header. Lad den stå alene det er rigeligt i mine øjne :)

Ellers synes jeg virkelig at du har lavet en flot side :)

De bedste hilsner

Daniel

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres fyldestgørende svar.
Der er både ris og ros, og det er jeg rigtig glad for. Jeg vil gå igang med at optimere siden endnu mere! 

 iPhone 6

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)