Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

start af virksomhed med kost tilskud- hvad kræver det? hvor finder man distributør?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

Jeg vil gerne starte en virksomhed med salg af kosttilskud, men vil lige høre hvad det kræver? ved dog det kræver tilladelse fra miljø- og føde varestyrelsen. Men kan forstå på nogle at det kræver en hel del tilladelse?

Derudover har jeg svært ved at finde leverandører der kan hjælpe mig, efter mange timers søgen, ville jeg lige høre om nogle kender til grossister eller lign - som kan hjælpe?

på forhånd mange tak.

med venlig hilsen

Dennis

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

MNC:

hej.

Jeg vil gerne starte en virksomhed med salg af kosttilskud, men vil lige høre hvad det kræver? ved dog det kræver tilladelse fra miljø- og føde varestyrelsen. Men kan forstå på nogle at det kræver en hel del tilladelse?

Derudover har jeg svært ved at finde leverandører der kan hjælpe mig, efter mange timers søgen, ville jeg lige høre om nogle kender til grossister eller lign - som kan hjælpe?

på forhånd mange tak.

med venlig hilsen

Dennis

Skal du selv producere kosttilskud? Eller vil du bare videresælge det?

Hvis du bare vil videresælge dem kommer du til at ligge placeret her hos Fødevarestyrelsen : 47.29.00.A Apoteker, materialister, helsekostforretninger mv., ikke-letfordærvelige fødevarer.

Hoopz - alt om basketball!

Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil bare videresælge. okay, jeg siger mange tak for oplysningerne.

kender du muligvis nogle steder hvor man kan finde grossister osv?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke kosttilskud søger du? Det er relativt let at finde producenter i Tyskland og England.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Afhænger om han vælger at sælge det ude fra den dansk grænse :D

Michael Kokholm:

MNC:

hej.

Jeg vil gerne starte en virksomhed med salg af kosttilskud, men vil lige høre hvad det kræver? ved dog det kræver tilladelse fra miljø- og føde varestyrelsen. Men kan forstå på nogle at det kræver en hel del tilladelse?

Derudover har jeg svært ved at finde leverandører der kan hjælpe mig, efter mange timers søgen, ville jeg lige høre om nogle kender til grossister eller lign - som kan hjælpe?

på forhånd mange tak.

med venlig hilsen

Dennis

Skal du selv producere kosttilskud? Eller vil du bare videresælge det?

Hvis du bare vil videresælge dem kommer du til at ligge placeret her hos Fødevarestyrelsen : 47.29.00.A Apoteker, materialister, helsekostforretninger mv., ikke-letfordærvelige fødevarer.

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

MNC:

jeg vil bare videresælge. okay, jeg siger mange tak for oplysningerne.

kender du muligvis nogle steder hvor man kan finde grossister osv?

Det kommer helt an på hvad du søger? Hvad din plan med shoppen?

Hoopz - alt om basketball!

Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Min plan i sidste ende er at lave en butik som sælger forskellige kosttilskud. men da der er en rimelig stram lovgivning i forhold til hvad protein må indeholde herhjemme, så synes jeg det er lidt svært at finde rundt i! er derfor jeg skriver herinde :)

Fra København
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MNC

Jeg har i mange år arbejdet som advokat med speciale i fødevareret. Du er meget velkommen til at sende mig en besked her på Amino, hvis du ønsker min bistand til at bringe dig videre i processen.

Mvh

Jørgen

Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Har hørt lidt om at hvis man f.eks har lager og cvr i tyskland så er der andre regler ang indhold af protein osv. Men må du så sælge til privat personer i Danmark?

Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan har du fundet dem? er sku ikke den store computer hej, men synes virkelig jeg har søgt og søgt! Søger protein, færdig lavet shakes, kreatin, bars osv.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)