Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kompagnon/Partner SØGES

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino´er!

Jeg søger en Kompagnon/Partner der kunne være interesseret i at være med til at starte en butik med mig.

Min ide er en tøjbutik, som skal sælge klassisk herre tøj (25-55). Måske skal vi starte det om som en webshop? og senere åbne butik?

Mine forventninger til dig.

Masser af gå på mod. Fra midtjylland. Hårdtarbejdende. Måske erfaring i at lave hjemmesider? Vigtigst af alt er at du brænder for at være din ejen chef og villig til at invistere tid i projektet.

Hvem er jeg. Jeg er uddannet i en klassisk herretøjsforretning. Har der efter været ansvarlig for herretøjs afdelinger i outlet butik i 2 byer. Lige nu er jeg sælger i bilbranchen, men kunne godt tænke mig at få mit ejet, evt med dig??

Jeg har et godt netværk inden for branchen og i og omkring Viborg, og har en god ide om hvad butikken skal indholde af mærker m.m. Derudover har jeg gode sparringspartnere (revisorer og finansmænd) vi kan bruge alt det vi vil gratis. Og har en god kontakt til en erhversudlejer.

Send mig en mail på HeNi@mail-online.dk. Hvor du fortæller lidt om dig selv plus din bagrund, og hvad du kan byde ind med?

Lad os starte en succes!

MVH HN

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)