Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad består månedlig SEO behandlinger af?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg er ingen ekspert hvad SEO angår. Jeg kender til de grundlæggende ting, og hvad man skal være opmærksom på. Men jeg har flere gange undret mig over, hvad SEO-firmaer laver på en site løbende for at holde den optimeret, siden de kræver en betaling hver måned?

Altså at lave unikke tekster på f.eks. produkter, at sørge for interne og udadgående lins, at sørge for at teksterne har de rigtige titler som H1 osv. er jo meget noget man kun kan gøre én gang. Eller tager jeg fejl?
Jeg forstår f.eks. ikke hvorfor et SEO firma kan tage flere tusinde kroner hver måned for optimering af en mindre webshop.

Skal man løbende ændre teksterne på produkterne for at holde den opdateret? Er det fordi det tager lang tid at lave de forskellige ting? Eller er det linkbuilding osv de sidder og laver?

Jeg glæder mig meget til at lære mere på dette emne. Jeg vil høre alle jeres tanker. :)
Hvis I ikke er bange for det, så vil jeg meget gerne høre, hvad SEO eksperterne herinde har af 'dagsorden', når de starter SEO på en ny kunde.

Med venlig hilse den uforstående

Casper

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:45

Casper Nybroe:

Kære Aminoer

Jeg er ingen ekspert hvad SEO angår. Jeg kender til de grundlæggende ting, og hvad man skal være opmærksom på. Men jeg har flere gange undret mig over, hvad SEO-firmaer laver på en site løbende for at holde den optimeret, siden de kræver en betaling hver måned?

Altså at lave unikke tekster på f.eks. produkter, at sørge for interne og udadgående lins, at sørge for at teksterne har de rigtige titler som H1 osv. er jo meget noget man kun kan gøre én gang. Eller tager jeg fejl?
Jeg forstår f.eks. ikke hvorfor et SEO firma kan tage flere tusinde kroner hver måned for optimering af en mindre webshop.

Skal man løbende ændre teksterne på produkterne for at holde den opdateret? Er det fordi det tager lang tid at lave de forskellige ting? Eller er det linkbuilding osv de sidder og laver?

Jeg glæder mig meget til at lære mere på dette emne. Jeg vil høre alle jeres tanker. :)
Hvis I ikke er bange for det, så vil jeg meget gerne høre, hvad SEO eksperterne herinde har af 'dagsorden', når de starter SEO på en ny kunde.

Med venlig hilse den uforstående

Casper

Kort sagt handler månedlig SEO om alt der har med SEO at gøre, lige fra rådgivning til handling, og ja mere til.

Dagsordenen er forskellig fra kunde til kunde.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2237
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 13:51

Kan ikke formulere det meget bedre end Kim gør der.

Kristian Ole Rørbye

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:11

Kristian Ole Rørbye:

Kan ikke formulere det meget bedre end Kim gør der.

:) man kunne selvfølgelig uddybe lidt hvad man blandt andet kan lave hver måned. Det man jo skal tænke på er jo at det er de færreste kunder som bestiller en på fuld tid. Så det er jo ikke dag ud og dag ind der laves seo.

Men det kunne fx være 3-10 timer om ugen der laves noget. og da det jo er alt inden for SEO, er det jo for mit vedkommende også programmering og konverteringsoptimering/design, test, analyse, hastighedsoptimering og meget mere, og så selvfølgelig SEO :), kan du nok se at der på mange sites er meget at tage sig til.

Fordelen for både kunde og leverandør, er nem at se, for typisk får kunden noget rabat (for mit vedkommende) hvis de vælger at lave et sådan samarbejde, og yderligere skal kunden jo ikke lægge så meget ud, som hvis det bare var en engangsfornøjelse, hvilket samtidig betyder at flere kan følge med og få professionel SEO udført.

Og ind til videre har det virket rigtig godt for mine kunder, de bliver gladere fordi de ikke skal tænke over den del og kan tage sig af sin virksomhed og dens produkter, men også fordi de kan se at det arbejde der laves, virker. Og så endda til en billigere pris. Og ja der er selvfølgelig også noget i det for leverandøren, nemlig en aftalt løbetid hvor der er en indtægt og så selvfølgelig et barn mere de kan pleje og behandle som deres eget :)

Så der er skam hele tiden noget at tage sig til og forbedre kan man sige.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Kampgear Skrevet kl. 15:47

Mange tak Kim og Kristian for jeres svar. Det gav mig bedre overblik over hvad en SEO ekspert bruger sin tid på! Fortsat rigtig god dag til jer begge.

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Kampgear Skrevet kl. 15:53

Jeg har et supplerende spørgsmål.
Min forståelse er at Google nyder sider, der jævnligt bliver opdateret. Opdatere man f.eks et produkts beskrivelse, vil Google så opfatte det som at hele siden er opdateret? Eller betyder opdatering af tekster ikke så meget for Google?

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 96
Fra  TUPO Skrevet kl. 17:30

Casper Nybroe:

Jeg har et supplerende spørgsmål.
Min forståelse er at Google nyder sider, der jævnligt bliver opdateret. Opdatere man f.eks et produkts beskrivelse, vil Google så opfatte det som at hele siden er opdateret? Eller betyder opdatering af tekster ikke så meget for Google?

Hvis du blot retter en eksisterende tekst(produktbeskrivelse) så har det ikke så meget at sige. Men hvis du under beskrivelsen ugentligt tilføjer en brugeranmeldelse, for at tage et eksempel, med dato/tid så vil google finde din side mere interessant end en side der ikke har haft ændringer siden oprettelsen. 

Håber du kan bruge mit svar :)

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Kampgear Skrevet kl. 17:48

Mange tak Filipp. Jeg kan bestemt bruge dit svar. :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)