Hey forum, jeg sidder som markedsansvarlig for overstående site, og har over de sidste måneder gennemgået den med context. Hvad synes i om det?
Design, har jeg intet indflydelse på, men jeg kan selv bestemme context, dvs oversætter txt fra engelsk og skriver det sådan som jeg nu synes. Har ligeledes sat DK logo på for dankort og post Danmark osv, for at få det til at se mere dansk ud.
Er der noget der skinner i gennem og er dårligt?
For god ordens skyld, skal jeg sige, at jeg med denne kommentar repræsentere mig selv og ikke hexpress gruppen, og at vores onlineklinik er fuldt ud lovlig, reguleret af EU i England osv.
jeg kunne ikke se købs knappen på siden ved produkterne
social logoer super husket google men det hjælper også med facebook så få det på siden
virksomhed ville jeg satse på dansk cvr nummer lige sådan et produkt vil jeg sige vigtigt med dansk cvr nummer det skaber også større tryghed over når køber et produkt
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Der er ingen købs knapper, fordi man først skal videres til "besvar medicinske spørgsmål". Det er lidt øv, men omvendt er det receptpligtig medicin vi sælger, så det er baggrunden.
Der er ingen købs knapper, fordi man først skal videres til "besvar medicinske spørgsmål". Det er lidt øv, men omvendt er det receptpligtig medicin vi sælger, så det er baggrunden.
Vil tjekke om med CVR i backend, tak for svaret
så er det bedre når man skal til at betale får stillet disse spørgsmål min første tanke denne side det er ikke et sted man kan købe vare
et vindue der kommer frem ved købs knap og der besvare spørgsmål kunne være en løsning , så man bedre kan se det en webshop
måske andre ting kunne gøres så man opdager det er webshop , men her var i hvert fald min ide
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows