Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger SEO keyword tool

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Et billigt og godt alternativ til de store drenge kan være http://cuterank.net det fås også i en gratis udgave. Det giver ret præcise placeringer. 

Kristian Ole Rørbye

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 13:34

Jeg tænker ofte: Hvorfor søger folk ikke i eksisterende indlæg før de stiller et spørgsmål?

Jeg har svaret på spørgsmålet 2 gange tidligere.

En søgning på Amino "keywordtool" finder kun den tilbagevendende hawaii fejl.
Måske er det derfor at man ser det samme spørgsmål i debatten gang på gang.

Sådan her ser fejlsiden ud, skulle du være i tvivl:

uups - noget gik galt!

Vi beklager problemet! Fejlen er blevet noteret i en log til vores udviklere.

Prøv at genindlæse Amino: amino.dk.

Nyttige links:

Såfremt fejlen fortsætter, kontakt da vores support på support@amino.dk.

OP på hesten Amino - Søgefunktionen skal i det mindste virke hvis vi skal finde rundt.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 13:38

Ja, Amino's søgefunktion er ikke voldsom god/stabil. En bedre søgefunktion ville nok uden tvivl kunne være med til at nedbringe antallet af "gengangere" i debatten.

Som det er lige nu, er det bedre, at foretage en google søgning på amino:

site:amino.dk <søgestreng>

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 14:55

Ja søgefunktionen her på siden er ikke ligerfrem hjælpsom efter min mening og derfor ender det desværre  nogle gange med at emner postes flere gang.

Men på den anden side, så bliver indlægene jo også ældre og informationen er måske ikke længere brugbar. Så dobbeltpost slipper vi nok ikke for :)

Har nu sidet og leget ludt md CuteRank, og må indrømme at jeg er ret positiv over programmet. Giver dejligt, let overblik over keywords og placeringer uden det helt store arbejde.

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 11:21

Thomas Holst Frederiksen:
Har nu sidet og leget ludt md CuteRank, og må indrømme at jeg er ret positiv over programmet. Giver dejligt, let overblik over keywords og placeringer uden det helt store arbejde.

Ligeledes en anbefaling på Cuterank som et godt bud på første SEO-tool - man kommer ret langt med gratis udgaven

Har dog en begrænsning ved omkring 200 keywords hvor google banner IP for queries => ranking opdateres ikke for resterende keywords
Hvis man kan leve med dette, så kan det håndteres ved at udvælge manglende nøgleord et par timer senere (når IP ban er ophævet) og
opdatere resterende keywords. Muligt det kan omgås ved at lege mere med schedule options, men ved mange keywords er rank tracker et
klart bedre bud når ens SEO behov/ambitioner stiger.

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)