Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investorer søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino brugere

Jeg har for et stykke tid siden startet en hjemmeside op, med henblik på at sælge outlet tøj og tilbehør. Denne hjemmeside er startet op sammen med en anden person, som jeg troede jeg kunne stole på. Desværre troede denne person at man kunne oprette en hjemmeside samt få kunder bare ved at sidde og kigge ud i luften og have en velfungerende virksomhed på 2 dage. 

Jeg har derfor knoklet ene person for at få lavet en ny forretnings plan, da det viste sig at vedkommende ikke havde lavet noget som helst. Jeg har lagt mange penge i projektet, men da jeg ikke har min tidligere samarbejdspartners "indskud" og kun min egen, vil jeg ikke have mulighed for at betale hvad der skal betales på så kort tid.

Derfor søger jeg investorer som kan hjælpe med den sidste kapital så det hele ikke falder på gulvet. 

Jeg har lavet konceptet om, så det er meget mere holdbart og vil meget gerne i dialog med interesserede og fremvise forretningsplanen

Jeg har 4 freelance ansatte på standby, da jeg ikke vil sætte for meget igang, før jeg ved om jeg kan få den hjælp jeg søger.

Mvh Dorthe

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)