Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ej men helt ærligt?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor pokker samarbejder FDIM med Gemius, som smider en keylogger på folks computere?

Prøv lige og forestil jer at en fjollet iværksætter besvarer spørgeskemaet, får en keylogger på maskinen, og derefter logger ind på sin netbank bang så er der sgu en der blev pulet hårdt i R*ven og desuden så virker det også super suspekt at de overfører data til polen :-)

Måske thorborg burde bruge denne tråd til et reklame fremstød for sin spywarefighter?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 06:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lurks in the dark:

Hvorfor pokker samarbejder FDIM med Gemius, som smider en keylogger på folks computere?

Prøv lige og forestil jer at en fjollet iværksætter besvarer spørgeskemaet, får en keylogger på maskinen, og derefter logger ind på sin netbank bang så er der sgu en der blev pulet hårdt i R*ven og desuden så virker det også super suspekt at de overfører data til polen :-)

Måske thorborg burde bruge denne tråd til et reklame fremstød for sin spywarefighter?

Dit indlæg er sort snak uden forklaring eller kilder. Gemius er et program til webanalyse ikk? Hvad har det med keyloggers at gøre?

Thorborg kan ikke bruge denne tråd til noget som helst uden du kommer med nogle detaljer, det tror jeg godt jeg kan love :)

Tilmeldt 8. Feb 12
Skrevet kl. 21:59
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 02:00
Tja det er en tracker ligesom google...

Tilmeldt 8. Feb 12
Skrevet kl. 15:20

Michael_N:

Ikke helt fordi det er også en keylogger, en af mine nørde venner rodede lidt med koden og fandt keylogger properties i den der netlogger som de smider på din computer efter du har besvaret spørgeskemeat I rest my case, 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 15:31

Lurks in the dark:

Michael_N:

Ikke helt fordi det er også en keylogger, en af mine nørde venner rodede lidt med koden og fandt keylogger properties i den der netlogger som de smider på din computer efter du har besvaret spørgeskemeat I rest my case, 

Det kan vel knap kaldes for en sag. Og så er det et forum-indlæg fra 2007... Det kan vel ikke beskrives som nyheder eller noget lign. Det er måske bare noget du lige faldt over og tænkte at du skulle vise folk du havde fundet.

Og hvad har denne sag med Amino at gøre? Jeg kan godt se der måske der er lidt suspekt ved det, men er du sikker på det er det egentlige firma der står dette trackware? 

Og sidst, men SLET ikke mindst: En anden gang kan du godt lide bruge fem sekunder på en beskrivende titel på din post.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)