Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kræves CVR nummer for at få tilsendt priser fra grosister?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg går og pusler lidt med tanken om at starte noget op. Men for overhovedet at få prislister fra div. grossister skal jeg oplyse mit cvr - det har jeg selvfølgelig ikke lavet endnu. Kan jeg lave et og så hvis jeg ikke får barnet undfanget bare lukke det igen, eller skal jeg aflevere regnskab osv af selv om der ingen aktivitet er - mere om der er nogen "farer" for mig ved at oprette et cvr uden det helt sikkert at skulle bruge det.
M

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:07

du kan sagtens åbne et og lukke det igen hvis du ikke kommer igang, bare vær opmærksom på du skal angive 0,- i moms (indgående og udgående).

Det er meget enkelt og koster også 0,- ;)

Spring ud i det

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:16

du husk skal bare huske logge ind på skat.dk hjemmeside og register 0 indtægt skriv også omkostninger men en evighed går det ikke med negativ moms men det har ingen råd til for så øger man normalt sin gæld eller bruger løs af sine egne penge at få gang i virksomheden .

i alt synes jeg du skal gå i gang , men altid tænker på at få et overskud på firmaet og have fokus på overskud

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 10:35

Do it, just do it! Geeked

Tilmeldt 28. Feb 12
Skrevet kl. 10:48

Jeg elsker at ikke nok med at få både svar og råd, så får man også skub i ryggen!

Når nu der står skriv omkostninger på, lad os sige jeg skriver køb af site 4000. Så kan der aldrig opstå en gæld pga det vel, her snakker vi bare "gæld" som i de 4000 jeg her selv har hevet ud af lommen. Som i det her tilfælde hvis det ikke letter bare er 4000 jeg har satset og mistet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:00

MortenKa:

Jeg elsker at ikke nok med at få både svar og råd, så får man også skub i ryggen!

Når nu der står skriv omkostninger på, lad os sige jeg skriver køb af site 4000. Så kan der aldrig opstå en gæld pga det vel, her snakker vi bare "gæld" som i de 4000 jeg her selv har hevet ud af lommen. Som i det her tilfælde hvis det ikke letter bare er 4000 jeg har satset og mistet.

du kan trække den negative mons fra men vis køber 4000 kroner så har du ikke mistet kroner for nu kan du få 25% tilbage , men husk det går ikke i en evighed

man kan både sige mistet eller får gæld det nok lige det samme , men de penge som man har brugt er der ikke mere dog bare minus moms for den trak man fra .

Derved få det cvr nummer med det samme at starte som iværksættere er tit en dyr proces der er mange start omkostninger i starten for mange før er begynder at være indtægt og leve af det og da starten er hård for mange er cvr nummer det der i sidste giver overskud i alt.

Et stort plus jeg synes ved cvr nummer er det giver ens side et troværdighed boost folk vil tit handle mere hos en der er registreret med cvr nummer da man driver det mod mål at leve af det for de fleste nok men ingen reglen mange synes bare det skaber mere troværdighed grundene er sikkert mange så det er bare at få det , der ligger den største chance at leve af dit erhverv vis du får dette her cvr nummer uden det cvr nummer vil jeg mene det er en del svære at få succes så få det cvr nummer nu 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. Feb 12
Skrevet kl. 11:12

Tak, men det jeg mener lidt er, får jeg de 25% refunderet eller trækkes de fra evt indkomst. Her mener jeg bare, hvis de refunderes og der evt aldrig opstår en egentlig indkomst - er de 25% så noget jeg kommer til at skylde grundet den egentlige manglende indkomst(hør optimisten haha - det mere for at gardere sig mod at ødelægge noget fremad i livet fordi man skulle prøve en ide af)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 12:47

Prøv det da! Det værste der kan ske er at du mister et par tusinde kroner. Intet andet :)

Tilmeldt 28. Feb 12
Skrevet kl. 13:00

Jeg har egentlig også besluttet mig, nu prøver jeg bare at sikre mig det sker for penge jeg har - og jeg ikke opbygger en uventet gæld.
Jeg vil f.eks hellere afskrive 4000,- end skrive 4000,- som omkostninger få 25% tilbage - og så hvis jeg aldrig får det til at flyve skylde de 25% grundet der aldrig har været en indkomst som svarede dertil fordi jeg regnede med at jeg bare havde ført dem tilbage i kassen.

Ved ikke om det giver mening, det er jo nok moms 101 - jeg ved det simpelthen bare (endnu:)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)