Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Dandomain flere sites/sprog

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AlleSammen

Vi overvejer kraftigt at opstarte en shop mere og benytte muligheden med et ekstra sites på vores Dandomain shop. Vi har iøjblikket en prøveversion, men vi syntes at det virker noget uoverskueligt. Er der nogle her på Amino der benytter ekstra sites eller har erfaringen med dette. Er det noget der virker og hvad gør I med f.eks betalingsystemet. Bruger i samme Nets/PBS nummer til flere shops.

Håber der nogle der kan hjælpe, da det jo er en god og billige måde at oprette en ny shop på.

Pfh, tak for hjælpen

De bedste hilsner

Brian

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 11:32

Hej Brian,

Vi er inden over en række webshops hvor der benyttes mulighed for ekstra site. Det kræver rigtig nok at man har tungen lige i munden og lidt forståelse af hvilken felter der bliver brugt på tværs og hvilken der ikke gør. Det giver meget god mening når man er igang. Det gode er man 100% kan adskille design-delen, så man ikke kan se de to shops hænger sammen. Men selve lager og ordrehåndtering er et sted.

Rent tekniske kan man godt benytte samme betalingsmodul, men du bør nok lige vende det med NETS.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 10:05

Hej Kristian

Tak for svaret

Kender du til nogle webshops der kører med flere sites. Jeg kunne godt tænke mig at kontakte en anden webshop og hører om det fungere når det er sat op og om der er nogle gode råd osv. Du kan eventuelt sende mig en PB.

Med venlig hilsen

Brian

www.SmileyDog.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)