Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fandme en uhyggelig udvikling

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Indrømmet, det er måske ikke særlig revevant for et iværksætterforum - men artiklen fortæller meget godt hvad det er for et samfund DK er ved at udvikle sig til. Selvom jeg bor i udlandet havde jeg egentlig forestillet mig at beholde huset på FRB men med udsigten til skattestigninger i denne størrelsesorden tror jeg egentlig at den opfattelse må revurderes:

http://borsen.dk/nyheder/boligen/artikel/1/231412/boligskat_laegger_jernring_omkring_koebenhavn.html

Der er nu engang kun den samme likviditet i samfundet og for hver en krone der suges ud af lommerne bliver der råd tilmindre vækst - det er i min optik en negativ spiral vi er inde i.

/Banditten

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 12:55

Ja det er dårlig vej det går, danske politiker har ikke forstået kagen skal være større, de beskatter bare den samme mere og mere, og tro det er godt for alle

Fra københavn
Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:12

Syntes ikke der er meget tilbage af det danmark jeg husker fra jeg var lille. Tror desværre heller aldrig det kommer tilbage.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:21

det er grundet priserne for boliger stiger i københavn mest http://bolignyheder.boligsiden.dk/2010/03/se-her-om-huspriserne-stiger-i-din-kommune/ 

udbud og efterspørgselen er grunden , men det er da et problem de stiger skatten for dem som har købt for lang tid siden for bolig skatten stiger når priser stiger og Frederiksberg og city københavn omkring der er det suverænt nummer 1 med priser der stiger

få andre steder falder skatten , måske kunne det få folk til flytte så folk vil bo ikke kun i byen , jeg ser det som en god udvikling vis altså der også kan komme gang i andre steder i danmark , der er jo masser af andre byer i danmark som bliver færre og færre indbygere i og der er ledig bolig i hvad med Vestjylland eksempelvis der er mange områder med ledig billige boliger måske vil folk gerne flytte der over vis der er mere motivere  såsom billige bolig og når folk bliver boende unge bliver flere virksomheder i nærområdet for virksomheder de har brug for hænder

virksomheder vil også have mere motiv til at blive der vis de unge ikke alle samme flytte til københavn som det sker nu , lidt flytter dog også mod andre byer med københavn har førere trøjen suverænt og alle kan jo ikke bo samme sted , det bliver svært så selvfølgelige stiger priser meste de steder hvor efterfølgelsen den er største

lige vel hvad også uden skatten vil det blive dyrere og bo i københavn for priser stiger så dem som flytter ind skal købe en dyrere bolig , så skatten betyder ikke det afgørende for udvikling sker priser stiger , det ikke vildt god når personister der hvert år får skattestigning som før købt billigt skal flytte grundet skatte stigning , men der er også en meget stor % del af dem som i forvejen har hård økonomi da pension er mindre i forvejen end de fik før i indtægt , derved mange var hårdt sat og min mor og far ja de flytte i mindre da de ikke fik samme indtægt .

i alt er skatten kun lige det gør de ikke har råd , vis den ikke havde været var priser jo højere da de købt boligen , men dem som købt før boligskatten startet og er næsten gældfrie er skatten en meget høj % del

tænk vis skatten ikke havde været der så skulle du bare have lånt flere penge for folk køber det de har råd til på det tidspunkt og de laver budget

vis vi tænker de giver sær fordel ældre københavn stiger priser boliger ,det vil blive et minus for stigende priser vil gøre det svære for de arbejdende i københavn at de får en bolig og det er dem som styrker københavn og danmark

Den eneste løsning er måske afskaffe skatten men så skal skat stige andre steder , i alt er der ikke lige en hurtig løsning på dette her problem

vis man ikke tænker på "mennesker" er det en fordel for de arbejdende for der er meste arbejde i hovedstaden og de ældre vil motiveres flytte væk , dog yderste upopulært men for samfundet vil det give et lille plus at de arbejdet bor tæt ved arbejdspladsen, jeg tror derved de ikke gør så meget nu ved denne ordning det ville blive hårdt for økonomi , for nu er det samfundet bygget op ad denne skat og måske forkert den gang , men en blid over gang kan man måske afskaffe den uden det vil betyde minusser skat skal ind andre steder og der skal indberegnes priser huser og lejligheder stiger i hovedstaden stiger vis den afskaffes 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)